Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:30:02 GMT

جسد دختر ۲۵ ساله تهرانی در گرمسار کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۹۴۲۶

جسد دختر ۲۵ ساله تهرانی در گرمسار کشف شد

گرمسار-فرمانده انتظامی گرمسار از کشف جسد دختر ۲۵ ساله تهرانی در حوالی روستای چندآب این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات برای یافتن قاتل ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی سمنان، سرهنگ علی قربانی ضمن بیان اینکه پیدا شدن جنازه یک دختر جوان در چنداب مورد تائید است، تاکید کرد: با تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰  در روز پنجشنبه نهم آذر ماه مبنی بر وجود جسد یک دختر جوان در مسیر لوله گاز در حوالی روستای چندآب، اکیپی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه، لوازمی را کشف نمودند که بیانگر آدرس و مشخصاتی از این دختر بود که با تماس با خانواده وی، پدر این دختر جوان به گرمسار فراخوانده شد.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت:  با حضور پدر مرحومه و مشخص شدن وضعیت زندگی وی در تهران، تیمی از کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی به منزل مجردی این دختر در تهران مراجعه و در تحقیقات مشخص شد، صاحبخانه وی که یک مرد جوان است و سابقه خوبی در محل ندارد همچنین با مقتول در ارتباط بوده و چند روز قبل در محل دیده شده است.

قربانی تصریح کرد: با بررسی بیشتر موضوع و تحقیقات در خصوص این مرد جوان مشخص شد، دو روز قبل از کشف این جسد به گرمسار سفر کرده و سریعاً به تهران بازگشته و با تکمیل شدن این اطلاعات و ادله، با حکم مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه این مرد در مخفیگاه خود دستگیر و در اولین بازجویی خود ارتباط با این دختر را اعتراف کرد.

 وی افزود : مرد جوان در اعترافات خود گفت روز یکشنبه هفته گذشته با ورود به منزل مستاجر خود متوجه می شود وی فوت کرده و  به دلیل ترس از این موضوع، روز بعد جسد این دختر را در صندوق عقب خودروی خود جاسازی و در روستای چندآب رها کرده است اما تحقیقات پلیس درخصوص علت اصلی مرگ این دختر جوان تهرانی ادامه دارد و تا پایان تحقیقات این مرد در بازداشت پلیس قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌‌ای در جنوب تهران با مراجعه به کلانتری اظهار داشتند که دختر 16 ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت 10 میلیارد تومان پول برای آزادی دخترشان شده است.

پس از ثبت این شکایت موضع رسیدگی به پرونده در دستور کار قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امورجنایی قرار گرفت و خیلی زود تیم پلیسی با صدور دستور قضایی، تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

تیم تحقیق در نخستین گام با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست 10 میلیارد تومان پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً 25 ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

 

بازپرس جنایی در این شاخه از تحقیقات دستور بازداشت متهم را صادر کرد که در ادامه ماموران پلیس آگاهی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

  با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران
  • ماجرای گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله کردستانی در تهران چه بود؟