Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@04:37:46 GMT

عکس/ جدول نهایی مدال‌های وزنه برداری قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۹۸۶۶

تیم ملی وزنه برداری ایران با کسب 5 مدال طلا، 3 نفره و 6 برنز برای نخستین بار در بخش مردان قهرمان جهان شد. در مجموع زنان و مردان نیز ایران دوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی وزنه برداری ایران با کسب 5 مدال طلا، 3 نفره و 6 برنز برای نخستین بار در بخش مردان قهرمان جهان شد. در مجموع زنان و مردان نیز ایران دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود

آکژول محموداف قهرمان دو سال اخیر وزن ۷۷ کیلوگرم جهان، در فینال این وزن مغلوب کوزاکای ژاپنی شد که پیش از این در جهانی ۲۰۲۳ محمدعلی گرایی را برده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه کشتی‌های فینال و رده‌بندی 5 وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، درحالیکه امیر عبدی نتوانست مدال برنز وزن 77 کیلوگرم را از آن خود کند، آکژول محموداف قرقیزستانی و نائو کوزاکای ژاپنی فینال این وزن را مقابل هم برگزار کردند که نتیجه‌ای غیرمنتظره برای قهرمان سال‌های 2022 و 2023 وزن 77 کیلوگرم جهان رقم خورد.

آکژول محموداف در این مبارزه 4-2 مغلوب حریف ژاپنی شد و به مدال نقره آسیا بسنده کرد. 

محموداف پیش از این در جام وهبی‌امره نیز مغلوب کشتی‌گیری از ترکیه شد که مبارزه نیمه‌نهایی جنجالی با محمدرضا مختاری را برگزار کرد و همراه با نماینده کشورمان دیسکالیفه شد.

نائو کوزاکای ژاپنی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد با شکست محمدعلی گرایی این کشتی‌گیر را از دور رقابت‌ها حذف کرده بود. جالب اینکه کوزاکا در صربستان بعد از غلبه بر گرایی، در نیمه‌نهایی مغلوب آکژول محموداف شده بود و درنهایت نیز به مدال برنز جهان رضایت داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تانک بختیاری باز هم طلا گرفت
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • زارع یک کشتی‌گیر استثنایی در جهان است/ مدال گرفتن عموزاد در المپیک بستگی به تلاشش دارد
  • هشدار جلود بابت اشتباهات داوران/ حق داوری ایران در جهان بیشتر است