Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:36:44 GMT

جلوه‌گری رنگ‌ها در بازار رضا مشهد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۹۹۴۱

جلوه‌گری رنگ‌ها در بازار رضا مشهد+تصاویر

بازار رضا مشهد از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد، انگشتر فیروزه و سنگ های قیمتی به همراه تسبیح یکی از صنف های پر رنگ و جذاب برای زائر و مجاور می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، بازار رضا مشهد از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد، انگشتر فیروزه و سنگ های قیمتی به همراه تسبیح یکی از صنف های پر رنگ و جذاب برای زائر و مجاور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس: علیرضا اخباری

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۶ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از 15 اسفند 1402 تا پنجم فروردین 1403 در مجموع 6 میلیون و 374 هزار و 356 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 206 هزار و 147 نفر از طریق فرودگاه، 376 هزار و 215 نفر از طریق راه‌آهن، 514 هزار و 675 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و 5 میلیون و 277 هزار و 319 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

وی با بیان این که در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی در شبانه روز منتهی به عصر پنجم فروردین در استان 70 درصد، واحدهای موقت 83 درصد و اضطراری 51 درصد بوده است.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: همچنین میانگین ضریب اشغال از 15 اسفندماه گذشته تاکنون در استان 37 درصد و میانگین ضریب اشغال مشهد 39 درصد است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو کنند. در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • ورود ۳۰ هزار زائر خارجی در مشهد + فیلم
  • تصاویر| ۶ میلیون زائر در مشهد
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند
  • ورود بیش از ۶ میلیون زائر به خراسان رضوی