Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی زیبا از وزنه برداری بانوان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که لیدیا والنتین پرز از اسپانیا  که در سه دوره از بازی‌های المپیک مدال گرفته بود، ساعتی پس از قهرمانی سهراب مرادی موفق شد در ۷۵ کیلوگرم زنان روی سکوی قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد

به گزارش ورزش سه، با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی در هر سه تورنمنت مربوط به یوفا، حال هشتم برتر لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و کنفرانس اروپا مشخص شدند. 
جدای از حضور تیم‌های اسپانیایی در جمع تیم‌های برتر، به نظر می‌رسد دوباره پس از مدتی کوتاه، این مربیان اسپانیایی هستند که در لباس استاد اروپا قرار هست برای رقابت قهرمانی تلاش کنند.

پپ گواردیولا در منچستر سیتی، میکل آرتتا در آرسنال، ژاوی هرناندز در بارسلونا، لوئیز انریکه در پاری سن ژرمن، ژابی الونسو در لورکوزن، اونای امری در استون ویلا و خوزه لوئیز مندلیبار در المپیاکوس ۷ سرمربی اسپانیایی هستند که برای لمس جام قهرمانی در ۳ سطح مختلف فوتبال باشگاه‌های اروپا تلاش می‌کنند.

البته سرمربیان ایتالیایی که در فصل‌های گذشته موفق شده بودند با نمایش خوب خودشان اعتبار از دست رفته را برگرداند، با حضور ۵ تکنسین توانمند سعی بر رقابت دارند اما تنها نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا،کارلو آنچلوتی است.

کارلو آنچلوتی در رئال مادرید، دنیله د روسی در رم، پیولی در میلان، وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا و گاسپرینی در آتالانتا ۵ نماینده فوتبال ایتالیا هستند و اصلی‌ترین تفاوت اسپانیایی‌ها با دیگر رقبای خودشان این است که آنها حالا شانس قهرمانی در هر سه تورنمنت را دارند

آلمان هم با حضور یورگن کلوپ در لیورپول و توماس توخل در بایرن‌مونیخ، از شانس‌های قهرمانی هستند و ادین ترزیچ در قامت سرمربی دورتموند دیگر چهره آلمانی لیگ قهرمانان اروپا است. البته راجر اشمیت هم به عنوان سرمربی بنفیکا در لیگ اروپا شرایط خوبی را دنبال می‌کند و آنها هم برای قهرمانی در لیگ اروپا بسیار انگیزه دارند.

 وضعیت سایر تیم‌ها نیز به شرح زیر است:

آرژانتین: دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید
 
فرانسه: گاست در مارسی

اسکاتلند: دیوید مویس در وستهم

جمهوری چک: کوبک در ویکتوریا پلژن

ترکیه: کارتال در فنرباغچه

رومانی: لوچسکو در پائوک

پرتغال: پائولو فونسکا در لیل

نروژ: رونی دیلا در کلوب بروژ

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم به قهرمانی نزدیک شد
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • حساب‌های هیات وزنه‌برداری کرمانشاه مسدود شد