Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@02:25:34 GMT

تا کجا از کی روش انتقاد می کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۰۵۹۷

تا کجا از کی روش انتقاد می کنیم؟

امروز کی روش از برنامه های مجازی صحبت می کند که برای آمادگی ذهنی بازیکنان برای مواجه شدن با بازیکنانی چون موراتا و بن عطیه و رونالدو… دارد. چرا او را نقد می کنیم؟!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

“آنهایی که تاریخ نمی خوانند مجبور به تکرار آن هستند”کی روش.
این جمله ای است بسیار مشهور که شاید گره گشای بسیاری از نقاط تاریک و روشن زوایای اجتماعی یک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به ۴۰ سال پیش به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژنتین صعود کردیم. بی تجربه بودیم در سطح آسیا بی رقیب بودیم اما رقابت با غولهایی چون هلند و اسکاتلند آن روزگار برای ما تازگی داشت و از علی پروین نقل شده است که قبل از بازی با هلند خیلی از بازیکنان ما حتی جرات رفتن به زمین بازی را نداشتند. ما خیلی راحت دو پنالتی به هلندی ها دادیم و یک گل هدیه به رنسنبرینگ اعجوبه آن روزهای لاله های نارنجی و بازی را باختیم با اسکاتلند هم آنقدر شتابزده بودیم که یک گل به خودمان زدیم اما شاهکار ایرج دانائی فر اولین گل ما را در جام جهانی حادث کرد. بازی با پرو باز هم بی تجربگی…

بیست سال طول کشید که دوباره به جام جهانی رفتیم. ایویچ را داشتیم اما او را زیر باران انتقاد بردیم که چرا تمرینات بدنسازی در سالن می کند و… ایویچ نا آشنا با تیم ما بود اما می دانست برای حضور در جام جهانی چه بکند. اما به او اعتماد نکردیم چون باز تجربه نداشتیم و…

هشت سال بعد باز به جام جهانی رفتیم اما فکر می کردیم گروه مکزیک و پرتغال و آنگولا خیلی ساده است چرا؟ چون تجربه نداشتیم. از محمد دادکان نقل شده است وقتی در بین دو نیمه ایران و پرتغال دو رختکن را دید متوجه شد برای جام جهانی ما آماده نشدیم چون تجربه نداشتیم…

هشت سال بعدش با کی روش به جام جهانی رفتیم او یک اردوی بدن سازی در آفریقای جنوبی برگزار کرد او را قبول نداشتیم و اعتمادی به او نکردیم که تجربه و دانش بین المللی داشت باشگاه های ما بازیکن به او ندادند اما همه دیدیم که کی روش معدل دوندگی تیم ملی ما را در برابر نیجریه و آرژانتین چقدر بالا برد و…

امروز کی روش از برنامه های مجازی صحبت می کند که برای آمادگی ذهنی بازیکنان برای مواجه شدن با بازیکنانی چون موراتا و بن عطیه و رونالدو… دارد. او اردو می خواهد و همکاری باشگاه ها و بازی تدارکاتی که سه بازی با آفریقائی ها که الجزایر یکی است و سه قدرت لاتین و یک بازی با ترکیه…

او را باز مورد نقد قرار می دهیم؟ آیا این فرصت را باز از او و تیم ملی می گیریم؟ چند بار دیگر تاریخ را تکرار می کنیم؟ کی روش حق دارد باید جام جهانی اولویت اول فوتبال ایران باشد امید که چنین باشد…

تورج عاطف-خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد

مدافع باتجربه رئال مادرید در مورد آخرین مسابقه ای از لیگ قهرمانان اروپا حرف زد که قرار است در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 تمام شد. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار کارلو آنچلوتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

5 قهرمانی اروپا و 412 بازی برای رئال مادرید؟ من خیلی به این دستاورد و پوشیدن پیراهن این باشگاه افتخار می کنم. ما تمرکز کرده‌ایم و از اهمیت این بازی آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به خوبی می‌دانیم که هواداران خوش‌بین هستند. امیدواریم فردا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. 

 به آنچلوتی و کادر فنی اش مدیون هستیم

بخش مهمی از موفقیت ما به خاطر کارلو آنچلوتی و کادر اوست. کریم بنزما، مارکو آسنسیو و چند نفر دیگر رفتند. مصدومیت‌های شدیدی برای بازیکنان کلیدی پیش آمد اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، تا به اینجا تقریبا همه چیز را برده‌ایم. کارلو آنچلوتی و کادرش برای ما کارهای زیادی انجام داده‌اند.

 پیشرفت وینیسیوس

 پیشرفت وینیسیوس جونیور؟ وینی در همه چیز پیشرفت کرده است. او در تمام جنبه‌ها، تمام‌کنندگی، پاس دادن، تمرین سخت کوشی زیادی به خرج داده است. او حالا یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می شود. 

 آخرین بازی 

 وقتی مردم می‌گویند این می‌تواند آخرین بازی مودریچ یا ناچو باشد چه احساسی دارم؟ امیدوارم تا جایی که می‌توانم اینجا بازی کنم، امیدوارم آنها هم تا جایی که می‌توانند اینجا بازی کنند. اما شاید بازی فردا، آخرین بازی لیگ قهرمانان آنها در سانتیاگو برنابئو باشد که البته امیدوارم این گونه نشود. خواهیم دید چه پیش می آید.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • توماس مولر: داوری در مادرید اغلب مشکل دارد؛ قبلا هم چنین چیزی را تجربه کرده‌ام
  • انتقاد ونگر از انریکه: 45 دقیقه طول کشید درست بازی کنید!
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد