Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از رزمندگان شهرستان اسلام آبادغرب امروز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر،  صبح امروز به همت واحد ایثارگران سپاه شهرستان جمعی از رزمندگان اسلام آبادغرب به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

امید پرواره در این رابطه  گفت: این کاروان متشکل از خانواده جانبازان و رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس می باشند که به استعداد 88 نفر و در قالب دو دستگاه اتوبوس از شهرستان اسلام آبادغرب به مشهد مقدس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: سپاه شهرستان در نظر دارد رزمندگان طرح 15 رمضان و کد 28 را طی چندین مرحله به همراه خانواده محترمشان به مشهد مدس اعزام کند.

 

مسئول امور ایثارگران شهرستان اسلام آبادغرب  هدف از اجرای این اردوی زیارتی، تکریم رزمندگان دفاع مقدس و خانواده آنان ذکر کرد و گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران شهرستان، نشاط و شادابی معنوی و سلامت روحی خانواده شهدا از اهداف این سفر زیارتی می باشد.

 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و رؤسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس