Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:20:23 GMT

ديدار مديرعامل بانک ملت و وزير بهداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۱۱۷۹

ديدار مديرعامل بانک ملت و وزير بهداشت

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک ملت و وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در نشستي مشترک، بر تقويت همکاري هاي فيمابين تاکيد کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت در اين جلسه که دکتر صدرالسادات معاون وي نيز حضور داشت، از حمايت هاي بانک ملت از اين وزارتخانه و واحدهاي تابعه، قدرداني کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير بهداشت با اظهار خرسندي از انتخاب دکتر بيگدلي به عنوان مديرعامل جديد بانک ملت ابراز اميدواري کرد همکاري اين دو مجموعه در طرح هاي توسعه اي حوزه بهداشت و درمان کشور بيش از گذشته توسعه يابد و انتظارات اين وزارتخانه بيش از پيش تامين گردد.
دکتر محمد بيگدلي در اين نشست که رحيم طاهري معاون مديرعامل، محمدعلي خادمي مدير امور ناحيه يک و محسن شجاع مدير شعب منطقه چهار تهران نيز وي را همراهي مي کردند، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به عنوان يکي از مشتريان ارزنده و وفادار بانک ملت نام برد.
مديرعامل بانک ملت از آمادگي اين بانک براي حمايت از حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملت همواره تلاش نموده است تعاملات خوبي با وزارت بهداشت و واحدهاي زيرمجموعه داشته باشد و از اين پس نيز اين تعاملات گسترده تر خواهد شد.
مديرعامل بانک ملت به تفاهمنامه منعقده بين اين بانک و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و دانشگاه هاي علوم پزشکي ايران و تهران اشاره کرد و اظهار داشت: بانک ملت در قالب اين تفاهمنامه انواع تسهيلات و خدمات را در حوزه هاي مختلف به حوزه بهداشت و درمان کشور ارائه مي کند.
وي اظهار اميدواري کرد که با تقويت همکاري هاي اين وزارتخانه با بانک ملت، اين بانک بتواند نقش موثرتري در ارتقاي سطح سلامت کشور ايفا کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دکتر علیرضا دبیری ، بهزاد را که از یک سالگی دچار اختلال در راه رفتن شده بود به صورت رایگان جراحی کرد. وی امیدوار است، بهزاد با این جراحی بتواند بهبودیش را به دست آورد.
دکتر دبیری می گوید : کمک به نیازمندان از اولویت های اوست و او از این کار لذت می برد .
همکاران دکتر می گویند: این متخصص ارتوپدی سالهاست که به نیازمندان کمک می کند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت