Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

شرور معروف «اسی ارفعی» از ارازل و اوباش شهرهای اطراف اسلامشهر(سلطان آباد ) که چندین بار جرایمی را در اسلامشهر مرتکب شده بود، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

بر اساس این گزارش این عملیات غافلگیرانه توسط پلیس امنیت و با هماهنگی دستگاه قضایی اسلامشهر صورت گرفته است.

گفتنی است که این شرور معروف در یک مهمانی شبانه در باغ های «رضی آباد» حضور داشته است که ماموران وی را به همراه چند قبضه اسلحه و تعدادی از ارازل اوباش دیگر بازداشت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول