Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: گروه بازیکنان_مد_نظر_برانکو_آماده_ارائه_به_گرشاسبی">پرسپولیس نسبت به گروه‌های دیگر آسان است و به اعتقاد من این تیم می‌تواند حتی امسال به فینال لیگ قهرمانان برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس پرسپولیس_با_برنده_پلی_آف_و_استقلال_با_الریان_در_نخستین_دیدار_مصاف_می_کنند">نماینده_خیلی_خوبی_برای_فوتبال_ایران_باشیم">استقلال_مقابل_سپاهان">فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با تیم‌های الوصل امارات، السد قطر و یک اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922135/اعلام_گروه_بندی_لیگ_قهرمانان_آسیا">نماینده از بین پرسپولیس">قهرمانان_آسیا">ازبکستان و اردن گفت:

به نظر من گروه پرسپولیس گروه خوب و راحتی است و این تیم می‌تواند خیلی راحت از این گروه بالا بیاید. ما توانمندی زیادی از بازیکنان پرسپولیس سراغ داریم، بازیکنان این تیم شرایط بدنی و تاکتیکی خیلی خوبی دارند و به نظرم پرسپولیس می‌تواند مثل آب خوردن از این گروه صعود کند. استقلال_عکس">حریفان پرسپولیس در این چند وقت بازی‌های خیلی خوبی انجام ندادند و به نظرم الوصل یا السد حرف زیادی برای گفتن نخواهند داشت. البته شاید السد نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داشته باشد اما در کل معتقدم که گروه پرسپولیس گروه خوب و آسانی است.

فرشاد پیوس درباره تیم السد قطر گفت:

به نظرم آنها امسال وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته دارند، این گروه برای آنها سخت خواهد بود، خود من در قطر بازی کردم و می‌دیدم که آن زمان باشگاه السد چقدر پول داشت و چطور از سوی سیاسیون این کشور حمایت می‌شد. آنها نسبتاً تیم بهتری در این گروه هستند و شاید وضعیت پرسپولیس مقابل این تیم کمی با سایر تیم‌ها فرق کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره الوصل قهرمانان_آسیا">امارات هم تصریح کرد:

فوتبال استقلال_عکس">استقلال_با_الريان_در_نخستين_ديدار_مصاف_مي_کنند">امارات ضعیف است و از نظر تاکتیکی و جسمانی شرایط خوبی ندارند هر چند که وضعیت آنها با ما از زمین تا ‌آسمان فرق دارد اما مقابل پرسپولیس قطعاً تدافعی بازی خواهند کرد.

فرشاد پیوس درباره تقابل ژاوی و مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم السد با پرسپولیس تصریح کرد:

من بازی ژاوی مقابل استقلال را دیدم او نسبت به گذشته تفاوت کرده و با آن ژاوی بارسلونا فرق دارد البته هیچ کجای دنیا هیچ تیمی به یک نفر متکی نیست. البته قبول دارم که او بازیکن خوبی است اما دیگر مثل گذشته تأثیرگذار نیست. درباره پورعلی‌گنجی شرایط فرق می‌کند او این روزها در بهترین شرایط خودش قرار دارد و ضربات سر خوبی در زمان حمله می‌زند. به نظر من پرسپولیس خیلی باید مراقب پورعلی‌گنجی باشد.

وی درباره احتمال حضور نماینده قهرمانان_آسیا">ازبکستان یا اردن در این گروه افزود:

فوتبال ازبکستان یک زمان خیلی خوب بود و در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند اما این روزها فوتبال این کشور افت کرده و زیاد شرایط خوبی ندارد. فوتبال اردن هم همین طور است و همگروهی این‌ها با پرسپولیس باعث راحت‌تر شدن کار نماینده ایران خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان امسال چیست‌،گفت:

با بازی‌هایی که ما از پرسپولیس می‌بینیم این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد البته امیدوارم محرومیت از پنجره نقل و انتقالات زودتر برداشته شود تا پرسپولیس بتواند با جذب بازیکنان مدنظر قدرت خودش را افزایش دهد. به نظر من این پرسپولیس توانایی رسیدن به فینال آسیا را دارد چون واقعاً‌ فراتر ا‌ز آسیا فوتبال بازی می‌کند. همه ما آرزو داریم که این تیم قهرمان آسیا شود تا دل مردم را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!