Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد ناظم الشریعه روز چهارشنبه پس از برد چهار بر صفر تیم فوتسال ایران برابر روسیه در چهارچوب رقابت های چهار جانبه فوتسال اصفهان در نشست خبری افزود: هر چه تقویم مسابقات لیگ برتر و همچنین برنامه های تیم ملی بهتر و منظم تر تدوین شود موفقیت تیم ملی بیشتر خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین تقویم بهتر باعث خواهد شد که باشگاهها از بازیکنان ملی پوش خود بهتر بهره گیرند و در جریان رقابت های لیگ برتر فوتسال خللی در فعالیت بازیکنان و باشگاهها ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناظم الشریعه اضافه کرد: این هماهنگی و برنامه ریزی را بطور بهتر و فراگیرتری در لیگ برتر فوتبال علیرضا_کریمی">کشورمان مشاهده می کنیم و این موضوع باید برای فوتسال نیز باید رخ دهد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور چهار تیم قدرتمند جهان به خوبی برگزار شد، البته انتظار داشتیم سالن 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان بطور کامل پر شود.
او گفت: متاسفانه بدون تمرین در این مسابقات حضور یافتیم و بازیکنان ما تحت فشار بودند و همین امر باعث شد که مصدومیت هایی برای بازیکنان و از جمله برای حمید احمدی رخ دهد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: سعی کردیم در این مسابقات به جوانگرایی روی بیاوریم و ایده های جدیدتری در زمین پیاده کنیم .
تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارجانبه که در اصفهان جریان داشت با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم ملی روسیه به برتری رسید.
گل های تیم ملی فوتسال ایران توسط مهدی جاوید ( 2 گل) ، علیرضا رفیعی و محمد شجری وارد دروازه روسیه شد.
مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر 4تیم از 10کشور برتر فوتسال در دنیا هستند از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.
آخرین دیدار این رقابت ها بین ایران و روسیه امروز روز چهارشنبه برگزار ‌شد.
ت 6020 / 7150 /
خبرنگار: علیرضا حکیمیان** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشار: سلطانمرادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی که تیم ملی فوتسال را در جام ملت‌های 2024 تایلند هدایت می‌کنند، امروز در حاشیه اولین تمرین این تیم در استادیوم ایندور به یاد قهرمانی سال 2000 عکس یادگاری گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های 2000 که به میزبانی تایلند برگزار شد با نتیجه 4-1 از سد قزاقستان گذشت و وحید شمسایی نیز با 24 گل زده به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شد.

در آن مسابقات تیم ایران با ترکیب امیر فراشی، اصغر قهرمانی، محمدرضا حیدریان، رضا رضایی کمال، احمد باغبانباشی، احمد پری‌آذر، مرحوم کاظم محمدی، علی صانعی، مرحوم بابک معصومی، وحید شمسایی و سیامک داداشی و مربیگری حسین شمس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال