Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان در حضور حدود ۸ هزار هوادار شاگردان_گل_محمدی_در_آسیا">تراکتورسازی_تیم_های_ایرانی_و_عربستانی_در_کشور_بی_طرف">برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ هفدهم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

در این دیدار حدود 8 هزار نفر از هواداران اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922122/محمودی_در_نیم_فصل_دوم_با_جذب_بازیکن_تراکتور_را_تقویت_خواهیم_کرد">تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیش از آغاز بازی از مهدی شریفی که برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشسته است تجلیل کردند. این بازیکن آخرین تصویر حضورش در تراکتورسازی را پیش از آغاز این دیدار در جمع تراکتوری‌ها گرفت.

با توجه به بازگشت مهدی شریفی به سپاهان، هواداران تراکتورسازی در این دیدار با تشویق شریفی از زحمات او قدردانی کردند. شریفی نیز دسته‌گلی را به طرف هواداران تراکتورسازی پرتاب کرد.

سیروس پورموسوی و یحیی گل محمدی از ابتدای دیدار کنار زمین بازی ایستاده و عملکرد شاگردان خود را زیر نظر گرفته‌اند.

در حالی که حامد لک چند بار روی زمین افتاده است هواداران تراکتورسازی نسبت به اتلاف وقت توسط این دروازه‌بان اعتراض کردند.

در دقیقه 32 محمدرضا آزادی در مصاف با سینا مریدی دچار مصدومیت شد که یحیی گل محمدی و تراکتوری‌ها نسبت به بی‌اعتنایی داور در این صحنه واکنش نشان دادند.

محمد ابراهیمی به دلیل محرومیت مهدی کیانی، بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را بر بازو بسته است. در لیست ابتدای بازی، محمد ایرانپوریان به عنوان کاپیتان تراکتورسازی ثبت شده است.

هواداران تراکتورسازی در نیمه دوم و در حالی که مهدی شریفی خود را برای ورود به زمین بازی آماده می‌کرد با شعار "مهدی امپراتور" این بازیکن را تشویق کردند.

در دقیقه 66 بازی صابر حردانی با شوتی سنگین از فاصله‌ای 30 متری دروازه فرزین گروسیان را باز کرد.

با توجه به حضور کاظم محمودی و محمدجواد پاینده در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، اکبر یداللهی در این دیدار به عنوان سرپرست روی نیمکت تراکتورسازی نشسته است.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!