Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:در آئین اختتامیه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امرو( ۱۵ آذر) آئین نکوداشت احترام برومند و عباس دوست قرین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، احترام برومند، بازیگر سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت خود با تشکر از همه مسئولین جشنواره  گفت: امیدوارم به حرف های که  دبیر جشنواره  در مورد تئاتر زد توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من لایق نکوداشت نیستم، از دبیر جشنواره و آنها که مخالفتی با تجلیل من نکردند ممنون هستم، اینها خواستند کم‌لطفی سالیان قبل را که خود دخیل نبودند را جبران کنند و گوشه‌ای از خاطرات خود را جستجو کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در  شما کودکان دیروز ، گوشه گمشده خاطرات بچگی خود را جستجو می کنم ؛ اظهار کرد: زمانی  که به شما نگاه می کنم بچه هایی که در دورانی که من کار کودک می کردم ؛ کودکی خود را گذراندند و من می بینم  شما هر آنچه هستید ؛ دلسوزانه برای تعالی کشور کار می کنید؛ برای من بزرگترین افتخار و جبران است.

 

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: شما بچه‌های دورانی بودید که من برای شما صحبت می‌کردم در هر شغلی که هستید می‌بینم که دارید دلسوزانه برای کشورمان کار می‌کنید این بزگترین جبران و دلگرمی است.

 

وی افزود:  جای شهرام کرمی را که چندین سال دبیری این جشنواره را بر عهده داشت  را خالی می کنم و  اعلام می کنم که خانم کاظمی می تواند جانشین خوبی برای وی در سالیان سال باشد.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد