Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی گلستان از میزبانی استان از پانزدهمین دوره کنفرانس ملی 'علمی پزشکی ورزشی سالمندان' در اواخر آذر سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان برای حضور در این کنفرانس از طریق سایت مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان اقدام کنند.

احسان عامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کنفرانس با اخذ مجوز مربوط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیات پزشکی ورزشی استان و با همکاری مرکز آموزش مداوم اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922182/وزیر_کشور_دولت_به_دنبال_امنیتی_کردن_فضای_دانشگاهها_نیست">دانشگاه علوم پزشکی گلستان 28 آذر ماه برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این دوره سه امتیاز بازآموزی ویژه 'جامعه پزشکی'، 'پزشکان عمومی'، 'پرستاری' (دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی) و 'مامایی' (دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی) برگزار می شود.
وی ادامه داد: علاقمندان به منظور حضور در این دوره باید از طریق سایت Golestan.ircme.ir (سایت مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان) اقدام به نام نویسی و رزو جا نمایند.
عامری گفت: در این دوره تخصصی 11 نفر از پزشکان متخصص و کارشناسان ارشد با موضوعات متنوع پزشکی ورزشی به ارائه سخنرانی و مقاله خواهند پرداخت.
مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی گلستان افزود: بررسی جنبه های آزمایشگاهی سلامت سالمندان قبل از ورزش، رهبری و مدیریت در ورزش سالمندان و مشکلات عصبی در ورزش سالمندان از موضوعاتی است که در این کنفرانس به آن پرداخته می شود.
وی تصریح کرد: مراقبت های چشم پزشکی در ورزش سالمندان، ورزش و یائسگی و پیشگیری از مشکلات ارتوپدی اندام فوقانی در سالمندان بخش دیگری از سخنرانی های این کنفرانس ملی است.
به گفته وی؛ ملاحظات مفصلی در ورزش سالمندان از دید طب داخلی و روماتولوژی، پیشگیری از مشکلات ارتوپدی اندام تحتانی در سالمندان، آسیب های ورزشی دست در سالمندان، تغذیه سالمندان و اورژانس های طب ورزشی سالمندان از دیگر مواردی است که در این کنفرانس در مورد آن سخنرانی خواهد شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل