Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌‌های مختلف مقاومت_انتقال_سفارت_آمریکا_به_قدس_آغاز_توطئه_تجزیه_منطقه_است">مقاومت_فلسطين_با_تمام_قوا_با_انتقال_سفارت_آمريکا_به_قدس_مبارزه_مي_کنيم">فلسطین_با_تمام_قوا_با_انتقال_سفارت_آمریکا_به_قدس_مبارزه_می_کنیم">فلسطینی ضمن برگزاری تظاهرات_فلسطینی_ها_علیه_تصمیم_ترامپ">انتقال_سفارت_خواستار_حفظ_وضعیت_کنونی_قدس_شد">آمریکا_به_قدس_آغاز_توطئه_تجزیه_منطقه_است">تظاهرات گسترده در نوار غزه اعلام کردند در صورتی که تصمیم‌های دولت آمریکا علیه قدس اجرا شود ، انتفاضه دیگری شعله‌ور خواهد شد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،گروه‌های مختلف اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922466/انتقال_سفارت_خواستار_حفظ_وضعیت_کنونی_قدس_شد">آمریکا_سرآغاز_تحولات_رعب_انگیز_در_منطقه_است">فلسطینی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند تصمیم دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس و نیز معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، اشعالگری است و حتما منجر به انتفاضه دیگری علیه رژیم صهیونیستی خواهد شد.
بر اساس گزارش وبگاه «قدس»، این اظهارات گروه‌های تظاهرات_مقاومت_فلسطين_با_تمام_قوا_با_انتقال_سفارت_آمريکا_به_قدس_مبارزه_مي_کنيم">فلسطینیان_در_اعتراض_به_تصمیم_ترامپ">فلسطینی در خلال تظاهرات امروز آن‌ها در مرکز شهر غزه اعلام شد؛ گروه‌های مذکور خواستار تحرک رسمی و مردمی عربی، اسلامی و جهانی شدند.

«صلاح البردویل» از اهضای ارشد حماس گفت: آنچه در حال اتفاق است ضربه به مقدسات و سرزمین فلسطین است، اگر ترامپ گمان می‌کند مقاومت از به شکست کشاندن این توطئه عاجز است، متوهم است و مقاومت، توطئه مذکور را مانند دفعات قبلی شکست خواهد داد.

«ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت نیز اعلام کرد: با تمام توان در مقابل انتقال سفارت آمریکا به قدس خواهیم ایستاد.

وی از فلسطینی‌ها در سرتاسر جهان خواست در برابر سفارت‌های آمریکا دست به تجمع و تظاهرات بزنند؛ ابومجاهد افزود: انتقال سفارت آمریکا_به_تعهداتش_در_نشست_ناتو">آمریکا به قدس، آغاز توطئه تجزیه منطقه است.

قوای سیاسی فلسطینی نیز امروز، فردا و پس‌فردا (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) را روزهای خشم اعلام کردند و خواستار تظاهرات مردمی در برابر سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک