Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت استانی مهدی جهانی چهارشنبه 15 آذرماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم(ص) در متل قو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مهدی جهانی که مجوز اولین کنسرت خود را در شهریورماه دریافت کرد در جدیدترین کنسرت استانی خود در متل قو  به روی صحنه می رود.


مهدی جهانی قرار است تمامی آهنگ های منشتر شده و جدید اعم از "کوه درد"، "چقدر تنهام"، "مدیونم به تو"، "ای جونم"، "آروم آروم"، "عادت کردم"، "آدم بدی نبودم" و "شدی دیوونه" را برای مخاطبان اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواننده "آروم آروم" در ماه شهریور پس از مدت‌ها انتظار مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را دریافت کرد و در روز 18 و 19 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اولین کسرت خود را برگزار_می_شود">برگزار کرد که با استقبال بسیاری از مخاطبان همراه شد به همین دلیل اجرای او برای 24 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و 25 شهریور در سالن همایش های ایرانیان تمدید و برگزار شد.

آلبوم پیشین جهانی "دنیای خواب" نام داشت و قرار است آلبوم جدید بعد از اجرای قطعات تازه به زودی منتشر شود.


کنسرت مهدی جهانی روز چهارشنبه 15 آذرماه 96  ساعت 21:00 در  سالن آزادگان متل قو برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موتورولا که مدتی پیش، اج ۵۰ پرو را رونمایی کرده بود، قصد دارد در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی اج ۵۰ اولترا را رونمایی کند.

براساس گزارش زومیت، طبق پست جدید موتورولا در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، اج ۵۰ اولترا یک رنگ جدید به‌نام Peach Fuzz (هلویی) خواهد داشت. Peach Fuzz از سوی شرکت پنتون به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است.

از مشخصات جدیدترین گوشی موتورولا می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع ۱۲۵ واتی، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، فریم فلزی و گواهی IP۶۸ اشاره کرد.

جزئیات دقیقی از قیمت گوشی جدید اج ۵۰ اولترا در دسترس نیست و باید دید که آیا این دستگاه در بین بهترین گوشی های بازار قرار خواهد گرفت یا خیر.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895936

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده