Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دفتر رياست جمهوري ترکيه از دعوت اردوغان از رهبران کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي براي برگزاري نشستي فوق العاده در 13 دسامبر جاري در استانبول با موضوع قدس خبر داد.
به گزارش ايسنا، به نقل از سايت شبکه خبري الميادين، ابراهيم کالين، سخنگوي دفتر رياست جمهوري ترکيه امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد، رجب طيب اردوغان، رئيس جمهور اين کشور در پي تصميم دولت آمريکا براي به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت "اسرائيل"، از رهبران کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي براي نشستي فوق العاده در تاريخ 13 دسامبر جاري (چهارشنبه 22 آذر) در شهر استانبول با هدف هماهنگ‌سازي موضعگيري‌ها در مورد مساله قدس و اتخاذ رويکردي يکپارچه و هماهنگ در مقابل اين تحولات دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کالين با تاکيد بر اينکه تصميم دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا براي انتقال سفارت کشورش به قدس با تمامي قوانين بين المللي مغايرت داشته و اشتباهي بزرگ است، هشدار داد، تعيين قدس به عنوان پايتخت "اسرائيل" باعث از بين بردن تمام مذاکرات صورت گرفته براي برقراري صلح ميان دو طرف فلسطيني و اسرائيلي مي‌شود و درب آشوب و بحران را گشوده و منطقه را به آتش مي‌کشد.
سخنگوي دفتر رياست جمهوري ترکيه تاکيد کرد: رجب طيب اردوغان به بيان حقايق در مورد مساله فلسطين ادامه خواهد داد و براي ما اهميت ندارد که اين مساله اسرائيلي‌ها را آزرده خواهد کرد يا خير.
وي در ادامه از واشنگتن خواست از اين تصميم که عمليات شکننده صلح را نابود خواهد کرد، دست بکشد.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است

اختلاف بین یوآف گالانت و بنیامین نتانیاهو به نقطه اوج خود رسیده به نحوی که وزیر جنگ به اعضای دفتر خود دستور داد همکاری خود را با دفتر نخست وزیری متوقف کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو به نقل از گزارش شبکه تلویزیونی کان خبر داد، یوآف گالانت به اعضای دفتر خود دستور داد در رابطه با قانون الزام خدمت سربازی یهودیان افراطی هیچ نوع همکاری با دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر نداشته باشند.

گالانت که به ایالات متحده سفر و از مخالفان طرح قانون جدید است، تصمیم گرفته تا اجازه همکاری فنی را نداده و از این طریق مانع از تصویب قانون در نبود خود شود.

برخی از مسئولین به این رسانه گفتند: عدم همکاری فنی در وزارت جنگ باعث می‌شود تا تدوین قانون با مشکلاتی مواجه شود و چیزی شبیه به تصویب بودجه بدون همکاری وزارت دارایی خواهد بود.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و دفتر وزیر جنگ این رژیم در پاسخ به پرسش رسانه‌ها در این رابطه سکوت اختیار کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • مقاومت مردم غزه، فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • مسأله حجاب هر روز در کشور بغرنج‌تر می‌شود
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است