Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با میلاد باسعادت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) مددجویان کمیته امداد روستاهای محروم بخش تنگ‌ارم دشتستان از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، احمد لطفی ظهر امروز در بررسی روند اجرای ارائه خدمات پزشکی به مددجویان روستایی در تنگ‌ارم دشتستان با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در تنگ ارم  اظهار داشت: برای استفاده عادلانه مردم مناطق محروم از خدمات پزشکی و درمانی رایگان، گروهی از پزشکان متخصص چشم پزشکی با همکاری شبکه بهداشت تنگ ارم به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، 150 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را به صورت رایگان ویزیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارائه خدمات گوناگون چشم‌پزشکی به مددجویان محروم روستایی دشتستان خبر دادو بیان کرد: خدمات چشم پزشکی از جمله معاینه چشم، بینایی سنجی، تجویز دارو و عینک برای افراد نیازمند انجام شده و آندسته از بیمارانی که نیاز به عمل جراحی چشم دارند در نوبت عمل جراحی قرار می‌گیرند که پس از این توسط کمیته امداد حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برآورد هزینه کرد این خدمات رایگان پزشکی بر روی مددجویان،خاطر نشان کرد: با احتساب هر نفر 37 هزار تومان، جمعا 5 میلیون و 550 هزار تومان ارزش هزینه‌ای ویزیت و درمان برای این مددجویان بوده است.

لطفی با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی  بر روی مددجویان انجام می‌شود، تصریح کرد: در طول سال برنامه‌ریزی ویژه‌ای با اولویت قرار گرفتن رفع مشکلات ضروری خانواده‌های تحت حمایت در مناطق محروم ارائه می‌شود که نیازمند همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیران نیکوکار هستیم.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: اولویت کمیته امداد استان توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های متفاوت نظیر مسکن و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، نبی الله الله دادی امروز _پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در جلسه تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین اظهار کرد: ما در کمیته امداد استان اصفهان در خدمت حدود ۶۰۰۰ ایتام و حدود ۲۶۰۰۰ از محسنین هستیم که طرح اکرام ایتام و حمایت معنوی از این افراد یکی از دغدغه‌های ما در سطح استان اصفهان است.

وی افزود: به لطف خدا حدود ۱۲۲۰۰۰ حامی از این فرزندان محسنین حمایت می‌کنند و در بحث مشارکت شاید در برخی حرف‌ها و اذهان عمومی گفته شود که میزان کاهش یافته اما در عمل حمایت‌هایی که این ۱۲۲ هزار حامی به صورت مستقیم واریز می‌کنند در سال گذشته ۳۸ درصد از نظر مبلغ و تعدادی رشد داشته است.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع از بزرگان دینی و قومیتی نسل به نسل در مردم در حال چرخش است و مردم به این نکته توجه ویژه دارند.

الله‌دادی تصریح کرد: اولویت کمیته امداد استان اصفهان توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های متفاوت نظیر مسکن و اشتغال است و با توجه به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد با بنیاد مسکن و سپاه، هیچ محدودیتی برای احداث مسکن نداریم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای هر مددجوی تحت حمایت که زمین داشته باشد احداث مسکن را انجام می‌دهد، گفت: از شورای مسکن شهرستان درخواست داریم که از هرجایی که زمین در اختیار مددجویان قرار دهند تا ما سریع برای آن‌ها احداث مسکن را انجام می‌دهیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: در سه روز گذشته در حدود ۸۳۶ واحد در استان و ۳۳۰۰۰ کمیته امداد در کل کشور شاهد افتتاح مسکن بودیم؛ کمیته امداد در بحث اشتغال به مددجویان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد و در بحث تسهیلات به ۵ دهک اول که تحت حمایت باشند یا نباشند خدمات ارائه می‌کند.

الله دادی خاطرنشان کرد: فرماندار و عاملان بانک‌های نائین در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد داشتند و از این رو توانستیم نزدیک به ۸۰ درصد اعتبار تخصیصی را به شهرستان نائین جذب کنیم و درخواست داریم در سال جدید نیز که سهمیه در مرکز استان افزایش یافته، برای نائین بتوانیم اعتبار بیشتری جذب کنیم.

وی ادامه داد: با افزایش جذب اعتبار می‌توانیم تعداد بسیاری از مددجویان را در حوزه اشتغال به درآمد مفید و پایدار برسانیم و از چرخه حمایت خارج کنیم‌.

به گزارش ایمنا، در این آئین که با حضور معاون اشتغال و خودکفایی و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان در فرمانداری نائین برگزار شد، علیرضا حسین زاده به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی تجلیل شد. شفیعی روز گذشته به عنوان مدیر کمیته امداد اردستان معارفه شد.

کد خبر 745886

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲