Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه یک بازی دفاعی محض و گرفتن سرعت و فضای بازی از میزبان پرانگیزه اش، موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند در مشهد شد، کاری که مدتهاست تیم دیگری نتوانسته انجام بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، پدیده و گسترش فولاد پس از بازی های خوبی که در دیدار هفته قبل به نمایش گذاشتند در بازی هفته پانزدهم به دیدار یکدیگر می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیاز این بازی برای هر سه تیم اهمیت زیادی دارد و می تواند اوضاع این تیم ها را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. در نیمه دوم محمد قاضی صدرنشین جدول گلزنان لیگ هفدهم یک پنالتی تعیین کننده را خراب کرد.  در تیم گسترش فولاد پیمان بابایی جوان، با یک پاس گل به خالقی فر و یک گل دیرهنگام بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت. جهانبخش خرید گسترشی ها هم که بعنوان یار ذخیره در دقایق پایانی وارد میدان شده بود، سازنده گل دوم تیمش شد.

پدیده مشهد: سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، علی نعمتی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (60 میلاد کمندانی) ، محمد آقاجانپور( 69 محمد مهدی مهدی خانی ) ، امین قاسمی نژاد(54- حسین مهربان)، محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی

سرمربی: محمدرضا مهاجری

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، اسماعیل فرهادی(73- نیما مختاری)، سامان نریمان‌جهان(63- سید محسن حسینی)، رضا خالقی‌فر(78- امید جهانبخش) و پیمان بابایی

سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل

1-0 (گسترش فولاد تبریز): در دقیقه 30 ارسال اوت سریع توسط احمد موسوی مدافع راست تیم گسترش فولاد، پیمان بابایی را در موقعیت خوبی برای ارسال پاس از سمت راست خط دفاعی پدیده قرار داد و این بازیکن هم با ارسالی دقیق موفق شد خالقی فر را در دهانه دروازه صاحب توپ کند؛ خالقی فر نیز با یک بغل پای مطمئن نتیجه را به سود تیمش تغییر داد.

2-0 ( گسترش فولاد تبریز): در دقیقه 89 نفوذ سرعتی امید جهانبخش بازیکن تعویضی فیروز کریمی او را در موقعیت تک به تک قرار داد و پس از توی سر توپی که زد ضربه اش به سمت دروازه با واکنش جلالی برگشت داده شد، اما در برگشت تعلل دو مدافع تیم پدیده باعث شد تا بار دیگر امید جهانبخش نزدیکی های نقطه کرنر توپ را پس بگیرد و با یک پاس رو به عقب بابایی را در موقعیت گلزنی در داخل محوطه جریمه قرار دهد و این بازیکن که پاس گل اول را ارسال کرده به زیبایی و قدرت زیاد گل دوم را به زاویه مخالف زد تا گسترش فولاد در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند و هوشمندانه قرار داشته باشد.



منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!