Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول برنامه های ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان شامل کارگاهها، نشست های تخصصی، نمایش فیلم و نگاه شخصی منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان، در این دوره همایش ۲۸ برگزاری_مراسم_جشن_میلاد_پیامبر_ص_در_ترکمنستان">برنامه در بخش نگاه شخصی، ۱۳ کارگاه تخصصی و ۱۶ نشست و سخنرانی برگزار می شود و پنج فیلم نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ساعت ۱۸ چهارشنبه ۱۵ آذرماه در خانه هنرمندان ایران با گشایش نمایشگاه عکس انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و انجمن عکاسان خانه تئاتر و نمایشگاه عکس استان های خراسان و آذربایجان غربی آغاز می شود.

در دومین روز همایش در روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه کارگاه فضاسازی استودیو با نورهای لوکی(یدالله ولی زاده) ساعت ۱۰ تا ۱۲ و کارگاه مراحل پست پروداکشن در  عکس های فضاسازی تبلیغاتی(ساسان پناهی) ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار می شود. نشست زنان و عکاسی جنگ در ایران با حضورمریم کاظم زاده، فرهاد سلیمانی و رضیه غبیشی ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰، نمایش فیلم «زمان مناسب، مکان مناسب» به کارگردانی کریس رود لی ساعت ۱۶:۴۵ و نشست زنان و عکاسی جنگ در جهان با حضور اسماعیل عباسی و مریم کهوند ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برنامه های دیگر دومین روز همایش در روز پنجشنبه است.

در بخش نگاه شخصی در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه، آریادخت جهانبخشیان با عنوان«گلی» از بوشهر ساعت ۱۵:۳۰، مریم آل مومن دهکردی با عنوان "سلیمان، مهناز و علی" از شهرکرد ساعت ۱۶:۳۰، شقایق مرادیان نژاد با عنوان "جغرافیای نیلی" از تهران ساعت ۱۷:۳۰ و کیارنگ علایی با عنوان «نمایشگاه اربن» از مشهد ساعت ۱۸:۳۰ تجربه های خود را در بخش نگاه شخصی بیان می‌کنند.

ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

جدول بخش نگاه شخصی ۱۰ روز با عکاسان جدول برنامه‌های  ۱۰ روز با عکاسان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در خصوص برنامه کاری خود در روسیه بیان کرد که ضمن شرکت در دو نشست امنیتی با برخی از همتایان خود دیدار خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس به روسیه سفر کرده در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص برنامه کاری خود گفت: دو اجلاس مهم در این سه روزه در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. اول اجلاس مقامات عالی رتبه امنیتی کشورهاست و دوم اجلاس بریکس است. هر دوی آن‌ها مورد توجه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: ایران هم به اجلاس بریکس و هم به اجلاس مقامات امنیتی کشورها نگاه ویژه‌ای دارد زیرا یک بخش مشترک در هر دوی آن‌ها وجود دارد و آن تقویت نگاه چندجانبه گرایانه و مقابله با انحصار غربی حاکم بر این عرصه ها است.

احمدیان ادامه داد: ما هم با توجه به شرایط خاص امنیتی منطقه و حوادثی که امروز در دنیا می‌گذرد، حوادث فلسطین و ظلمی که به مردم غزه می‌رود و تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف از جمله به سفارت ایران به این دو اجلاس نگاه ویژه‌ای داریم. تلاش می‌کنیم همانگونه که زمینه لازم در این دو اجلاس وجود دارد، نگاه خودمان را بیان کنیم و شرایطی برای احقاق حق مردم فلسطین و ایران فراهم آوریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در خصوص دیدارهای دوجانبه‌ای که در حاشیه این نشست‌ها تنظیم شده گفت: چند اجلاس دوجانبه هم تنظیم شده و در آن‌ها هم همین مواردی که عرض کردم دنبال خواهیم کرد. ضمن اینکه علاق و مسائل خاصی بین هر یک از دو کشور وجود دارد که به طور خاص در دیدارهای دوجانبه دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از این موارد حتما مسئله تجاوز اسرائیل هم به ایران و تجاوز به رفح است. مسئله دوم وحشی گری روزافزون رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه است که اخیرا عراق هم به آن اضافه شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شدرایزنی‌ احمدیان با مقامات کشورهای عضو سازمان شانگهای

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد