Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جانشين سيد حسن نصرالله بر آمادگي کامل حزب‌الله براي مقابله با هرگونه تجاوز تاکيد کرد. به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم، شيخ نعيم قاسم جانشين دبيرکل حزب‌الله گفت که حزب‌الله لبنان براي مقابله با هرگونه تجاوز احتمالي رژيم صهيونيستي در بالاترين سطح آمادگي خود به‌ سر مي‌برد.
وي در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم و ايران پرس در حاشيه سي و يکمين کنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي گفت: ما امروز در بالاترين سطح آمادگي هستيم و به حضورمان در ميدان ادامه مي‌دهيم و همانگونه که بارها گفتيم اگر رژيم صهيونيستي به تجاوز بينديشد، ما در آمادگي کامل به سر مي‌بريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر نمي‌کنم که در چنين شرايطي، اسرائيل به تجاوز فکر کند.
وي تاکيد کرد که حزب‌الله به از بين بردن تروريسم تکفيري در منطقه به عنوان پروژه‌اي دائمي ادامه مي‌دهد.
جانشين دبيرکل حزب‌الله گفت: ما به عنوان يک نيروي مقاومت در ميدان حاضر هستيم و تا زماني که اسرائيل به اشغالگري خود ادامه بدهد و تروريسم موجود باشد و تا زماني که غرب بر ما به خاطر محروم کردنمان از استقلال و آزادي در تصميم‌گيري فشار بياورد، دائما در حالت نبرد خواهيم بود.
سي و يکمين کنفرانس وحدت اسلامي روز سه‌شنبه با حضور حسن روحاني رئيس‌جمهور ايران و شماري از مسئولان کشوري و لشکري و علماي جهان اسلام آغاز به کار کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح