Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری 2 بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

داور:علی صفایی

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و قهرمان نجفی 

گل: استانلی کی‌روش دقیقه 78 و مرتضی تبریزی دقیقه 89 

کارت زرد: -

*اتفاقات مهم بازی:

دقیقه 8 بازی ذوب‌آهن روی ارسال خطا و توسط جورج ولسیانی به گل رسید اما داور بازی قبل از آن سوت خود را به نشانه خطا به سود نفت به صدا در آورده بود

دقیقه 18 بازی ضربه سر کیروش روی ارسال محمد ستاری به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت

دقیقه 31 بازی ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه نفت به سود ذوب‌آهن اعلام شد که شوت مهدی‌پور با دخالت گلر نفت به کرنر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 42 محمد نژاد‌مهدی در یک قدیم بازیکنان_پرسپولیس_از_بیرانوند">دروازه موفق به گلزنی نشد و میلاد فراهانی با واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

در صحنه‌ای که مشکوک به بازیکنان_خوب_ماست_و_خودش_هم_فهمیده_که_اشتباه_کرده_است">پنالتی که توپ به دست دفاع نفت برخورد کرد، امیر قلعه‌نویی به شدت به داور بازی اعتراض داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول دو بازیکن ذوب‌آهن و نفت با یکدیگر برخورد کردند که درخشان اعتقاد داشت داور باید به بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد نشان می‌داد.

دقیقه 63 ضربه کی‌روش به صورت خطرناک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65 بازی ضربه پرقدرت مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه با ممانعت گلر نفت طلاییه به کرنر رفت.

دقیقه 73 ضربه سر استانلی کی‌روش روی ارسال مهدی رجب‌زاده را فراهانی از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 84 ضربه خطای آزاد پشت محوطه جریمه نفت را مهدی رجب‌زاده به سمت دروازه نواخت که با برخورد به خط دفاعی به کرنر رفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که تجربه بازی در سپاهان را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی دوباره بحث بازگشتش به اصفهان مطرح شد که این اتفاق رخ نداد، اما در حضور دوباره در ورزشگاه نقش جهان موثر کار کرد و یکی از بازیکنان موثر نساجی مازندران برای کسب یک امتیاز در راه بقای تیمش بود.

این بازیکن انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود در ورزشگاه نقش جهان داشت و پس از اینکه در دقیقه 11 به زمین آمد، با دوندگی و نمایش خستگی‌ناپذیر کاری کرد تا بازیکنان سرعتی و خطرناک حریف مثل فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان نتوانند از سمت او کاری از پیش ببرند و سپاهان را به گل برسانند.

سعید آقایی که بازگشت سریعی به ترکیب نساجی داشت، در دقیقه 62 مهم‌ترین کارش را انجام داد و کلیدی‌ترین صحنه بازی را رقم زد که اجازه نداد توپ ریباند شده از تیرک و ضربه سر شهریار مغانلو تبدیل به گل شود و با همین سیو و دفع توپ، یک امتیاز امیدوارکننده برای تیمش به دست آورد.

سپاهان جدی‌ترین موقعیت بازی را روی ارسال از کرنر داشت که سعید آقایی پس از یارگیری با شهریار، نگذاشت توپ ریباند شده از کرنر به گل ختم شود و با ضربه سر مقابل توپ سپاهانی‌ها قرار گرفت و  آن را به کرنر فرستاد تا تیمش را به امتیاز برساند.

دیگر خبرها

  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)