Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت اوقاف و ارشاد یمن اعلام کرد که نام «مسجد جامع صالح» در میدان «سبعین» را به «مسجد جامع ملت» تغییر داده است. 

وزارت اوقاف اعلام کرد که مسئولیت مسجد جامع صنعا را که مسجد جامع صالح نامیده می‌شد از نیروهای امنیتی تحویل گرفته و توافق شده است که «مسجد جامع ملت» نامگذاری شود چرا که این مسجد از پول و مال مردم ساخته شده و تأکید کرد که این مسجد هم مانند دیگر مساجد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که علی عبدالله صالح با پشت کردن به نیروهای مردمی دست دوستی و مذاکره به سوی عربستانی_در_یمن">ائتلاف سعودی ضد یمن دراز کرد و با راه انداختن درگیری داخلی در پایتخت، سبب کشته شدن چندین نفر از جمله خودش و چند نفر از سران حزب «المؤتمر» شد.

طبق اعلام منابع یمنی، صالح با تبانی با امارات و عربستان قصد داشت با کنار زدن انصارالله یمن و دیگر نیروهای سیاسی، علیه «شورای عالی سیاسی یمن»‌ کودتا کند و خود و خانواده‌اش به قدرت برسند. 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال