Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:24:43 GMT

جابر انصاری هم از لیست استقلال خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۶۳۸

جابر انصاری هم از لیست استقلال خط خورد

سرمربی آلمانی استقلال_ورزشگاه_آزادي_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال_قهر_کرد">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال">سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال_مهاجم_استقلال_ورزشگاه_را_ترک_کرد">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">استقلال_مهاجم_استقلال_عکس">استقلال_ورزشگاه_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال_قهر_کرد">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان_در_آزادی">استقلال نام دیگر مهاجم تیم خود را هم از لیست این تیم خط زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، در لیست منتشر شده از استقلال_قهر_کرد">سپاهان_در_آزادی">استقلال، نام جابر انصاری هم در بین 18 استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده_از_استقلال_جدا_نمی_شوم">بازیکن استقلال دیده نمی شود و نام این استقلال_عکس">استقلال_برابر_شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان_اعلام_شد">بازیکن هم از لیست آبی ها خارج شده است.


پیش از این سجاد استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده هم از لیست استقلال خارج شده بود و با این شرایط این 2 بازیکن مهمترین بازیکنانی هستند که شفر ترجیح داد برای بازی با استقلال">سپاهان نام آنها را از تیم خود کنار بگذارد.

 

این اتفاق عجیب در حالی است که انصاری از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته حضور فعالی در ترکیب تیم فوتبال استقلال داشته است.

استقلال تهران جابر انصاری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بلیت فروشی بازی پرسپولیس سپاهان از روز گذشته آغاز شده است. نکته جالب در این مورد این است که زمانی که شما برای خرید بلیت اقدام می کنید، متوجه می شوید که برای اولین بار در این فصل می توانید بلیت های قسمت غربی ورزشگاه آزادی را تهیه کنید و به دیدن بازی تیم محبوبتان بپردازید. قیمت بلیت این جایگاه 500 هزار تومان است که اگر تخفیف هواداری داشته باشید به 250 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901130

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد