Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:31:01 GMT

نفت کوره ذوب‌آهن را داغ کرد/ طلسم نبردن باطل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۷۵۳

نفت کوره ذوب‌آهن را داغ کرد/ طلسم نبردن باطل شد

ذوب‌آهن هفته پایانی نیم فصل را خوب تمام کرد و با 2 گل طلسم نتایج ضعیف خودش در استادیوم نقش جهان را شکست.

ذوب‌آهن 2_ نفت طلاییه صفر

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: پانصد نفر

گل‌ها: کی روش استنلی دقیقه78 ، مرتضی تبریزی دقیقه89برای ذوب آهن

کادر داوری: : علی صفایی کمک داوران: محمدرضا منصوری ، قهرمان نجفی

ترکیب تیم اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922393/تساوی_پرسپولیس_و_سپیدرود_در_نیمه_نخست">فوتبال ذوب‌آهن :رشید تبریزی_با_هواداران">مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، جرج ولسیانی، مهدی مهدی پور(57-مهدی رجب زادهسید محمد رضا حسینی(66-ربیع عطایا)، حمید بوحمدان، سید محمد ستاری، دانیال اسماعیلی فر(76-احسان پهلوان)، مرتضی تبریزی، و کی‌روش استنلی 

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم نفت طلاییه :میلاد فراهانی، محمد نصرتی، فرید محمدی‌زاده، جهانبخش ذبیحی، سینا خادم پور(62-مجتبی حقدوست)، هاشم بیک زاده(52-عیسی آل کثیر)، پوریا امینی، علیرضا عزت کرامت، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری(74-حامد آقایی)

سرمربی:حمید درخشان

شرح بازی

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ در حالی پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_مشخص_شد">برگزار شد که تیم فوتبال ذوب‌آهن با کسب دو نتیجه ضعیف در هفته‌های قبل که با شکست این تیم در مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس به پایان رسید به قصد جبران و گرفتن 3 امتیاز پا به زمین نقش جهان گذاشت تا طلسم نبردن های خودش در این استادیوم را بشکند. در طرف مقابل نفت تهران هم که در بازی قبلی خودش توانسته بود پارس جنوبی جم را متوقف کند در این بازی به قصد گرفتن فوتبال">امتیاز با یک ترکیب کاملا دقاعی به اصفهان آمده بود تا اجازه گلزنی به ذوب‌آهن ندهد. بازی در نیمه اول کاملا یکطرفه بود و حملات ذوب‌آهن در این دقایق باعث شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی بیش از 5 موقعیت گل بسیار خوب بر روی دروازه حریف فراهم کنند که با درخشش فراهانی دروازه‌بان نفتی‌ها و بی دقتی مهاجمان ذوب‌آهن به هدر رفت. با شروع نیمه دوم باز هم جریان بازی به سود ذوب‌آهن در جریان بود و حملات دامنه‌دار این تیم با ورود مهدی رجب‌زاده بیشتر هم شد تا در نهایت کی‌روش استنلی بعد از چند موقعیت مناسب که نتوانست وئارد دروازه نفت کند در نهایت با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا تیمش در این مسابقه از حریف پیش بیفتد. این گل به نوعی فشار را از روی دوش بازیکنان ذوب‌آهن برداشت . از طرف دیگر نفت را هم از لاک دفاعی درآورد. در دقایق پایانی ذوب‌آهن بر روی یک ضد حمله گل دوم را هم توسط مرتضی تبریزی زد تا در نهایت 3 امتیاز آخرین بازی نیم فصل اول لیگ به حساب نماینده فوتبال اصفهان واریز شود.

شرح گل:

گل ذوب‌آهن دقیقه78- کرنر رجب زاده از راست به پشت شش قدم ارسال شد تا کی روش استنلی با یک ضربه سر چکشی توپ را به گوشه دروازه نفت بفرستد.

دقیقه89 گل دوم ذوب آهن- پاس عمقی کی روش استنلی باعث شد تبریزی با میلاد فراهانی تک به تک شود و ضربه این بازیکن بعد از بخورد به پای فراهانی ارام آرام وارد دروازه نفت تهران شد.

دقایق حساس

دقیقه5- سانتر مهدی پور از راست با ضربه سر محمدزاده به بیرون رفت.

۶دقیقه :کرنر مهدی پور از جناح چپ به روی دروازه ارسال شد ولی ضربه سر دانیال اسماعیلی فر به بیرون زده شد.

دقیقه15 ضربه سر جورجی گولسیانی به مرتضی تبریزی رسید ولی این بازیکن از داخل محوطه جریمه توپ را به بیرو نزد.

دقیقه18-فرار منوچهری با ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد که رشید مظاهری توپ را جمع کرد.

دقیقه19-سانتر ستاری با ضربه سر کی روش به طرز خطرناکی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه30:ضربه ایستگاهی مهدی پور از پشت محوطه جریمه با واکنش فراهانی راهی کرنر شد.

دقیقه:42ضربه نژاد مهدی از پشت محوطه شش قدم باز هم به سد محکمی همچون میلاد فراهانی خورد تا بهترین موقعیت ذوب‌آهن در نیمه اول به هدر برود.

دقیقه52-سانتر حسینی و ضربه سر تبریزی در اختیار فراهانی قرار گرفت

دقیقه55- سر آل کثیر با شیرجه بلند مظاهری جمع شد.

59 سانتر حسینی و ضربه سر تبریزی توسط میلاد فراهانی کنترل شد.

62 – شوت محکم کی روش از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

63-شوت تبریزی از روی خط محوطه جریمه در آخرین لحظه توسط فراهانی با یکدست به کرنر فرستاده شد.

دقیقه73-سانتر رجب زاده و ضربه سر استنلی باز هم با واکنش به موقع فراهانی راهی کرنر شد.

دقیقه79-امیرحسین فشنگچی در یک موقعیت تک به تک توپ را به یک ضربه چیپ از بالای سر مظاهری به بیرون فرستاد.

دقیقه83-کرنر رجب زاده با ضربه سر ولیسانی به کنار دروازه نفت زده شدو

اتفاق ویژه:

شکسته شدن طلسم نبردن و گل نزدن ذوب‌آهن در استادیوم نقش جهان اتفاق مهم این بازی بود.

بهترین بازیکن

هرچند که میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم نفت 2 گل دریافت کرد ولی بارها و بارها با واکنش های خوب خودش راه گلزنی را برای بازیکنان ذوب آهن بست. در ترکیب ذوب‌آهن هم کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل نمایش خوبی داشت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

به گزارش طرفداری، بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

سوتو گرادو، داور بازی خطاب به گوندوغان
???? «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR
???? «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

سوتو داور بازی
???? «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR
???? «با یک ضربه کرنر کار را مجددا آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای اتاق خالی VAR در دیدار رئال مادرید و وایادولید چه بود؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد