Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@02:39:50 GMT

برانکو و پرسپولیس فاتح همه چیز در نیم فصل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۷۹۳

برانکو و پرسپولیس فاتح همه چیز در نیم فصل

رویداد۲۴- با پیروزی برابر سپیدرود در رشت، پرسپولیس توانست به عنوان قهرمانی_در_آسیا_پرسپولیس_را_راضی_می_کند_قهرمانی_در_آسیا_است">برانکو_تمام_شده_است">پرسپولیس_را_راضی_می_کند">برانکو_و_پرسپولیس_فاتح_همه_چیز_در_نیم_فصل">بهترین تیم نیم فصل تمامی رکوردها را به نام خودش به ثبت برساند.
به گزارش ورزش سه پرسپولیس_را_راضی_می_کند">برانکو_در_شهر_باران">پرسپولیس با برد یک بر صفر مقابل سپیدرود رشت با گلزنی علی پرسپولیس">علیپور نه تنها پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_در_چه_وضعیتی_هستند_رقیب_اصلی_پرسپولیس_السد_نیست">امتیازاتش را در نیم فصل اول را ارتقا داد که به عنوان اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923562/برانکو_و_پرسپولیس_فاتح_همه_چیز_در_نیم_فصل">بهترین تیم نیم فصل اول تمامی رکوردها را به نام خودش ثبت کرد.
قهرمان نیم فصلپرسپولیس با 33 پرسپولیس_سپیدرود_را_سرخ_کرد_شاگردان_برانکو_در_رشت_رکورددار_شدند">امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر مدعیان لیگ برتر قهرمان نیم فصل شد. این تیم با کسب 33 پرسپولیس_در_چه_وضعیتی_هستند_رقیب_اصلی_پرسپولیس_السد_نیست">امتیاز از 14 مسابقه میانگین 2.36 را به نام خودش ثبت کرده و رکورد تازه ای را در لیگ برتر به ثبت رساند. این در حالی است که همانطور که گفته شد این تیم یک مسابقه دیگر برابر صنعت نفت آبادان دارد که بازی عقب افتاده این تیم است.
بهترین خط حملهپرسپولیس با گلی که برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند 25 گله شد و در کنار پدیده بهترین خط حمله نیم فصل اول را به خود اختصاص داد؛ اما یادمان نرود پرسپولیس برای به پایان رساندن نیم فصل اول یک بازی دیگر پیش رو دارد و زدن حتی یک گل این تیم را به تنهایی صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر خواهد کرد. براساس میانگین گل زده پرسپولیس بهترین تیم لیگ برتر است، چرا که میانگین 1.76 را به نام خود ثبت کرده؛ اما میانگین گل های زده پدیده 1.67 است. بعد از پرسپولیس و پدیده و در رده سوم بهترین خط حمله تیم پارس جنوبی قرار دارد که در 15 مسابقه 24 گل به ثمر رسانده است.
بهترین خط دفاعپرسپولیس با 6 گل خورده در 14 بازی بهترین خط دفاع لیگ در نیم فصل دوم را به خود اختصاص داد. پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس در 14 بازی 6 گل خورده و میانگین 0.43 گل خورده در هر بازی می شود که آماری فوق العاده است. پرسپولیس در فصل گذشته و در 30 مسابقه 14 گل خورد و با این حساب این تیم در 44 بازی آخرش تنها 20 گل خورده است که میانگین 0.45 گل خورده در هر بازی می شود که می تواند آماری فوق العاده برای این تیم به حساب بیاید. دومین تیم نیم فصل از نظر گل خورده تیم استقلال است که تا قبل از بازی با سپاهان 9 گل خورده است.
بهترین تفاضلپرسپولیس با تفاضل گل 18 بهترین تفاضل گل را در میان تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول دارد. تیم دوم پارس جنوبی است که تفاضل گلش 12 است.
برانکو و یارانش بر فراز فوتبال ایرانپرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ تمامی قله های فوتبال ایران را یک به یک فتح می کند. این تیم رکورد خودش در کسب امتیاز را شکست، بهترین خط حمله و خط دفاع را به دست آورد و در نهایت دو هفته مانده به پایان نیم فصل به مقام قهرمانی نیم فصل رسید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به درستی انجام شود فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد در دنیا جزو بهترین‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس با این نوعی که فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه 70 مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.

وی ادامه داد: در کل اعتقاد دارم پرسپولیس روز به روز با آمدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود. البته عبدالکریم حسن در برگشت‌ها نقطه ضعف‌هایی دارد، ولی با اضافه شدن این بازیکنان پرسپولیس متحول شده است. نوع بازی همانی است که یحیی بازی می‌کرد؛ اما تیم با اوسمار روند رو به جلویی دارد و به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقابت شانه به شانه سرخابی‌ها در بالای جدول تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که رقابت بین استقلال و پرسپولیس است. رقابت جانانه‌ای هم وجود دارد. لغرشی نباید از سمت دو تیم باشد؛ یک لغزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هر دو مربی به این موضوع واقف هستند و این اتفاق جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

کلهر در رابطه با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز توضیح داد: این خصوصی‌سازی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. خریداران هم باید بیشتر در جهت کمک به تیم‌ها قدم بردارند و این دو باشگاه را دگرگون کنند. با خصوصی شدن این دو باشگاه باید زیرساخت باشگاه‌ها تغییر کند و مطمئناً هر جایی این مسئولیت را قبول می‌کند به باشگاه‌ها کمک خواهد کرد. مطمئنم اگر این اتفاق به درستی بیفتد فوتبال ما با پتانسیلی که داریم می‌تواند در دنیا بهترین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟