Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:37:42 GMT

پرسپولیس ۱ - صفر سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۸۷۹

سپیدرود_به_بیمارستان_منتقل_شد">پرسپولیس در رشت موفق به شکست سپیدرود شد.
 
تیم‌های پرسپولیس_از_بیرانوند">سپیدرود رشت و پرسپولیس_صفر">پرسپولیس در حالی یکی از مهم‌ترین دیدار‌های نیم فصل لیگ برتر را برگزار کردند که در نهایت قرمزهای تهران با تک گل پرسپولیس_از_بیرانوند">سپیدرود_0_1_پرسپولیس_سه_امتیاز_سرخ_ها_از_شمال_سخت_و_ارزشمند">علیپور به برتری رسیدند.  بازی دو تیم در حالی آغاز شد که احمد آهی، مدافع پرسپولیس_را_راضی_می_کند">برانکو_در_شهر_باران">پرسپولیس_از_فرصت_های_خود_استفاده_کرد">سپیدرود، به شدت مصدوم شد و کارش حتی به آمبولانس و بیمارستان هم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه بازی هر دو تیم نسبتا آرام بازی کردند و میزبان چند فرصتی روی پرسپولیس_پسران_برانکو_سفیدبخت_شدند">دروازه پرسپولیس ایجاد کرد.  اما هیچیک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا اینکه علی علیپور در دقیقه ۸۲ روی پاس ارسالی محسن برانکو_سفیدبخت_شدند">مسلمان خوزستان">دروازه سپیدرود را باز کرد تا شاگردان برانکو همچنان صدرنشین باشند.  در حالیکه آنها یک بازی عقب‌افتاده مقابل صنعت‌نفت آبادان هم دارند.  
در یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته تیم فولاد خوزستان در خانه تراکتورسازی ۱-۱ متوقف و ۲۷ امتیازی شد. در دیگر بازی مهم، گسترش‌فولاد با نتیجه ۲-۰ پدیده را شکست داد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که هفته گذشته را با درد شدید دیسک کمر سپری کرد و حتی برای ساعاتی در بیمارستان هم بستری شد، حالا با تسکین درد توانسته به تمرینات تیمش اضافه شود.

او که در بازی با پرسپولیس 90 دقیقه کنار خط حضور داشت، از نمایش شاگردانش برابر پرسپولیس راضی بود و به زعم او ناداوری باعث شد تا تیمش نتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

با این حال اکنون تیم او آماده بازی حساس مقابل سپاهان می‌شود و ملوانی‌ها امید زیادی دارند تا با پیروزی در این دیدار حساس بتوانند به رتبه سوم جدول صعود کنند.

دیگر خبرها

  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • خلاصه بازی نفت‌آبادان ۰-۳ پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)