Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن- ایرنا- جشن میلاد باسعادت حضرت نبی اکرم محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) شامگاه چهارشنبه در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایرنا این آیین با حضور پرشور ایرانیان مقیم کره جنوبی و با همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول در فضایی شاد و معنوی برگزار شد.
حجت الاسلام موذنی، سخنران این جشن ضمن عرض تبریک و تهنیت این میلادهای خجسته و مبارک، به تشریح فضایل و ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام (ص) به‌عنوان یک الگو و اسوه تمام‌عیار بشریت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه پیرامون شخصیت ملکوتی برگزار_شد">پیامبر عظیم الشأن اسلام و عظمت رسالت نبوی و اهمیت مودت و محبت در تعالیم دینی به ایراد سخن پرداخت.
وی وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان را ضروری دانست و گفت: دشمنان اسلام از جمله کشورهای غربی و آمریکا با ایجاد و راه اندازی جنگ نرم علیه کشورهای مسلمان جهان در صدند منافع غرب را حفظ نمایند.
حجت پیامبر_اسلام_ص_وامام_جعفر_صادق_ع_در_پکن_برگزار_شد">الاسلام موذنی به نام گذاری هفته وحدت توسط امام راحل پرداخت و گفت: در اندیشه امام خمینی (ره) وحدت یک نعمت است و اگر همه مسلمانان وحدت داشته باشند هیچ قدرتی نمی تواند در برابر مسلمین بایستد.
در ادامه اشعاری در ارتباط با پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از سوی یکی از شعرای اهل بیت قرائت شد سپس برنامه مولودی خوانی و دست افشانی برگزار گردید.
**آساق**1904**1590

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: از اقامه نماز جمعه تهران توسط صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی گرفته تا نشستن علیرضا پناهیان در کنار ابراهیم رئیسی بعد از توهین به پیامبر و شرکت سعید طوسی در مسابقات قرآنی عراق و زمزمه بازگشت گشت ارشاد، نشان می‌دهد شکاف مردم و حاکمیت خیلی زیاده است.

تداوم برخی رفتارهای سیاسی و فرهنگی با نگاه از بالا به پایین، جامعه را آزرده و درگیر سؤالاتی کرده است؛ رفتارهایی چون اقامه نماز جمعه به امامت کاظم صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی او گرفته تا استاندارد دوگانه حاکمیت در برخورد با چهره‌ای چون علیرضا پناهیان بعد از توهین به پیامبر و حتی حضور سعید طوسی، قاری قرآن پرحاشیه در مسابقات قرآنی عراق.

بنابر روایت رویداد ۲۴، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، فعال سیاسی اعتدالگرا، در گفتگویی در این رابطه تاکید کرد: این رفتارها به منزله «لجاجت با مردم» است که نه تنها موجب عدالت و وحدت نمی‌شود بلکه به شکاف بین مردم و حاکمیت هم دامن خواهد زد.

حضور آقای صدیقی در نماز جمعه تهران این هفته با چه ایده‌ای صورت گرفت؟ آیا عده‌ای دنبال لجبازی با جامعه‌اند یا تصور می‌کنند برگزاری نماز جمعه با حضور صدیقی کار درستی است؟

کشور اینقدر قحط‌ الرجال نیست که آقای صدیقی فقط برای امامت جمعه تهران باقی مانده باشد. او شخصاً نسبت به اتفاقات اخیر اعتراف و عذرخواهی کرده. رهبری در سخنرانی اخیر به وحدت ملی و عدالت اجتماعی اشاره کردند. لجاجت با مردم در این بین اصلاً منطقی نیست و موجب عدالت و وحدت نمی‌شود. من نمی‌گویم هر چه اکثریت گفت درست است، اما سه شرط عقلانیت و منطق و مشروعیت اگر در خواست عمومی باشد، نباید با آن لجاجت کرد.

به نظر شما تداوم اینگونه رفتارها که با نارضایتی بخش قابل توجهی از جامعه روبروست، در میان‌مدت چه نتایجی به دنبال خواهد داشت؟

شکاف بین حاکمیت و مردم با تداوم این رفتارها خیلی زیادتر می‌شود. آقای صدیقی محاکمه نشد و شفاف‌سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است. دشمنان کجا به مردم توهین کردند؟ اگر آقای صدیقی نماز جمعه نمی‌آمد چه اشکالی بر اسلام وارد می‌شد؟ آقای پناهیان بعد از اینکه به پیامبر و حضرت علی توهین کرد در کنار رئیس جمهور نشست. می‌گوید حسودان می‌گویند، خب شما بیخود کردید که درست نمی‌توانید درباره پیامبر صحبت کنید.

سعید طوسی به مسابقات قرآن اعزام می‌شود که تلویزیون عراق هم ما را مسخره کند، چرا اینگونه رفتارها را انجام می‌دهند؟ چرا مجدد می‌خواهند گشت ارشاد راه بیندازند؟ عده‌ای نگاه می‌کنند چه چیزهایی مردم را آزار می‌دهد، همان را انجام می‌دهند. اگر شما درست رفتار کنید، مردم هم شما را تأیید می‌کنند، ۸۰ میلیون نفر که اشتباه نمی‌کنند.

به نظر شما حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه تهران، چه پیام سیاسی داشت؟ به طور کلی نتایج سیاسی این انتخاب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند. بالاخره آقای صدیقی خطا کرده است، اینکه اطرافیان گولش‌زده‌اند بحث دیگری است، اما خطا کرده است و چرا حالا باید نماز جمعه بخواند؟ این رفتارها چگونه وحدت ایجاد می‌کند؟ این همه آدم با تقوا و فیلسوف در روحانیت داریم، آقای ابوترابی و اکبری و... وجود داشتند، اما چرا آدمی که مردم روی او حساس هستند را امام جمعه می‌گذارید؟ اقدامات اخیر اصلاً قابل دفاع نیست و به وحدت ملی و انسجام ملی ضربه می‌زند و جایگاه عدالت اجتماعی را تضعیف می‌کند. ما در اجرا قانون نباید تعارف داشته باشیم. ما نباید خودی و غیرخودی کنیم.

دیگر خبرها

  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده