Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@14:13:37 GMT

آقا زماني: زمين شخم زده ما حق ذوب آهن نيست !

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۴۸۱۳

آقا زماني: زمين شخم زده ما حق ذوب آهن نيست !

خبرگزاري آريا - سامان آقا زماني مي گويد که مشکلات تيم نفت تهران باعث مي شود که آنها فوتبال بازي کردن را فراموش کنند.
به گزارش "ورزش سه"، سامان آقازماني بازيکن تيم نفت تهران در پايان بازي برابر ذوب آهن که با شکست 2 بر صفر اين تيم همراه شد، به خبرنگاران گفت: ما شرايط خوبي در اين بازي نداشتيم؛ مثل اينکه با چوب به جنگ تانک و توپ بروي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه باشگاه ما اينگونه است و ما هرچه بگوييم فايده ندارد. اميدوارم هرچه زودتر سر و سامان پيدا کند. ما بازيکنان اسم و رسم دار زيادي داريم ولي مشکلات بيروني باعث مي شود ما فوتبال يادمان برود.
وي در مورد حضور نفت درآسيا که درخشان در مورد آن صحبت کرده بود و اينکه در صورت حضور نفت آبروريزي براي فوتبال ايران رخ نمي دهد، ادامه داد: اين حرف را قبول ندارم؛ مثل اينکه شما زمين را شخم بزنيد و کس ديگري بيايد استفاده کند؛ اين بچه ها سال گذشته زحمت کشيدند و ليگ با باشگاه هاي آسيا مقوله متفاوتي دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام

شهردار ایلام گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی استان برای انجام مسابقه فوتبال در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام افشین مظفری اظهار کرد: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله برنامه‌های شهرداری برای جوانان این محله محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک است که در این راستا ضمن رسیدگی به موضوع، یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چمن مصنوعی خریداری شده است و در حال فراهم شدن سایر ملزومات هستیم.

کد خبر 749584

دیگر خبرها

  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد