Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@21:56:21 GMT

شهباززاده ورزشگاه آزادی را ترک کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۵۰۳۶

شهباززاده ورزشگاه آزادی را ترک کرد +عکس

مهاجم تیم استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">بازیکن_سپیدرود_پرسپولیس_با_تجربه_ای_که_داشت_از_فرصت_استفاده_کرد_و_به_ما_گل_زد">فوتبال استقلال">سپاهان_در_آزادی">استقلال توسط شفر از فهرست تیمش مقابل شهباززاده_و_ناراحتی_هواداران_شهباززاده_به_دلیل_خط_خوردن_از_ترکیب_هجده_نفره_استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان_را_بازنده_به_رختکن_فرستاد">استقلال">سپاهان خط خورد.به گزارش بلاغ، در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و استقلال_مشخص_شد">سپاهان از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود نام سجاد شهباززاده در فهرست تیمش برای دیدار با سپاهان دیده نمی‌شود و این بازیکن از لیست 18 نفره ‌آبی‌پوشان خط خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباززاده البته برای همراهی تیم استقلال تا ورزشگاه آزادی هم آمد اما در نهایت استادیوم آزادی را ترک کرد.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد