Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان_سپیدرود_خداحافظی_کرد">سرمربی تیم والیبال ارومیه_ای_ها_حاضر_به_برگزاری_بازی_نشدند_اعتراض_به_رای_کمیته_سرمربی_والیبال_شهرداری_ارومیه_از_رویارویی_با_سایپا_امتناع_کرد">والیبال">ارومیه_به_عدم_رویارویی_با_سایپا">انضباطی">شهرداری والیبال_شهرداری_ارومیه_به_عدم_رویارویی_با_سایپا">انضباطی_می_ایستادیم">ارومیه گفت: در بازی برابر پیکان نقض قانون صورت گرفت اما داور پس از چهارده دقیقه رای را به نفع حریف عوض کرد.

ساسان خداپرست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترک زمین از سوی تیم شهرداری فدراسیون_والیبال_فقط_از_تیم_های_تهرانی_حمایت_می_کند">ارومیه پیش از آغاز بازی برابر سایپا تهران در هفته یازدهم لیگ برتر اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15924708/ارومیه_از_لیگ_برتر_کناره_گیری_کرد">والیبال گفت: به دلیل رای ناعادلانه کمیته انضباطی در مورد دیدار برابر پیکان تهران در این دیدار بازی نکردیم. دیدیم که حرفمان به جایی نمی‌رسد و تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم. داور در آن لحظه که سوت زد و اعلام به شروع بازی داد بازیکن ذخیره پیکان وارد زمین شد و یک پایش داخل زمین بود. این نقض قانون است چرا که محل استقرار نفرات ذخیره مشخص شده است.
او ادامه داد: در اینکه رای کمیته انضباطی ناعادلانه و یک طرفه است شکی نیست چرا که نقض قانون صورت گرفته است. داور پایین خطا را گرفت و داور اول رای را به شهرداری ارومیه داد اما پس از ۱۴ دقیقه رای خود را عوض کرد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد تبعات ترک زمین برای این تیم پرطرفدار و احتمال جریمه های بیشتر اظهار کرد: هر تبعاتی هم که داشته باشد باید یک جا جلوی این کارهای فدراسیون والیبال را گرفت و مقابل اینگونه رای های یک طرفه از سوی کمیته انضباطی ایستاد تا متوجه شوند وقتی لیگ برتر والیبال ۱۲ تیم دارد نباید فرقی بین تیم ها باشد.
خداپرست در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل دوم نیز شاهد ترک زمین از سوی شهرداری ارومیه خواهیم بود یا خیر؟ گفت: در این مورد اطلاعی ندارم و باید مسئولان باشگاه درباره آن تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار مطلب توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی