Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:14:12 GMT

ظریف: قدس برای همیشه عربی- اسلامی خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۵۱۸۶

ظریف: قدس برای همیشه عربی- اسلامی خواهد ماند

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در توئیتر به تصمیم رئیس‌جمهور فلسطین_در_صلاحیت_ساکنان_اصیل_آن_است">آمریکا برای اعلام قدس به عنوان آمریکا_به_حالت_آماده_باش_درآمدند">پایتخت فلسطین آمریکا">اشغالی واکنش نشان داد.

مشرق: محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در توئیتر به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین">فلسطین آمریکا_سرآغاز_تحولات_رعب_انگیز_در_منطقه_است">اشغالی واکنش نشان داد.

وی نوشت: « اگر نیمی از پول‌هایی را که برخی از حاکمان منطقه برای حمایت از تروریسم، افراط‌گرایی، فرقه‌گرایی و تحریک علیه همسایگان هزینه می‌کنند برای آزادسازی فلسطین هزینه می‌کردند، امروز ما با این خودخواهی آمریکا مواجه نبودیم که می‌خواهد «بیانیه کسی که هیچگونه مالکیتی ندارد را برای کسی که حقی ندارد» اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم همه این‌ها قدس برای همیشه عربی-اسلامی باقی خواهد ماند چه بخواهند چه نخواهند.»

منابع خبری گزارش داده‌اند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی روز چهارشنبه قدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی اعلام خواهد کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی