Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منصور نبی زاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس این طرح همه اتباع خارجی دارای کارت و برگ تردد معتبر ساکن بندرعباس">هرمزگان_درگذشت">بندرعباس، برای دریافت کارت جدید به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی واقع در چهار راه پگاه بندرعباس مراجعه کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: اتباع خارجی داری کارت و برگ تردد معتبر ساکن در شهرستان های حاجی آباد، پارسیان، قشم و کیش نیز باید برای دریافت کارت جدید به آدرس بندرعباس، بلوار راه آهن محل اردوگاه سابق اتباع خارجی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7198/6048
تنظیم کننده: فاطمه حسینی **انتشار : خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با فرمانده قرارگاه پشتیبانی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل اتباع، فرمانده قرارگاه انتظامی استان، مسئول حراست و سایرهمکاران ذیربط تشکیل گردید درخصوص نحوه اعزام مامورین بدرقه و همچنین رعایت موارد امنیتی درطول اعزام به مبادی مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابراهیم اصلانی برحفظ حرمت و رعایت حقوق انسانی اتباع غیرمجاز تاکید نمود و گفت ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی، مامورین بدرقه ملزم به رعایت آداب و برخورد اسلامی و انسانی با اتباع غیرمجاز می باشند. 

نودهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اتباع گفت حفظ امنیت مامورین با رعایت موازین اخلاقی و انسانی دربرخورد با اتباع غیرمجاز از خطوط قرمز ما بوده و همکاران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در اعزام امن اتباع غیرمجاز به مرز انجام خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی
  • دستگیری خانواده رمال در کرج (+ عکس)
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند