Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پانزدهم لیگ برتر استقلال_استقلال_با_عصبانيت_ورزشگاه_آزادی_را_ترك_كرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_برای_بازگشت_برابر_استقلال">کرانچار_در_خارج_کردن_اولیویرا_از_لیست">سپاهان_در_آزادي">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_شعار_هواداران_استقلال_شفر_500_دقيقه_بدون_گل_خورده">سپاهان_در_آزادی">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">استقلال">جپاروف_تحت_تاثير_اختلاف_نظر_داوران">استقلال_علیه_فرشاد_احمدزاده">بازیکن_پرسپولیس_و_بازگشت_منتظری">استقلال در تهران میزبان استقلال">سپاهان بود که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال_قهر_کرد">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال و سپاهان از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان به پیروزی 3 بر صفر شاگردان شفر انجامید.

ترکیب استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی (65 - خسرو حیدری)، فرشید استقلال_برابر_سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال_مهاجم_استقلال_ورزشگاه_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_اعلام_شد">اسماعیلی(77 - فرشید باقری) و علی قربانی (82 - یعقوب کریمی).

ترکیب استقلال_ورزشگاه_آزادي_را_ترک_کرد">شهباززاده_اردوی_استقلال_را_ترک_کرد">سپاهان: مهدی صدقیانی، حسن جعفری، سیاوش نخستین_کورس_پاییزه_اسب_دوانی_در_خراسان_شمالی">یزدانی، مهدی رحیمی، سعید آقایی (57 - مروان حسین)، علی کریمی، میلاد سرلک، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی (57 - رسول نویدکیا)، رضا میرزایی (46 - مهرداد محمدی) و ساسان استقلال_0_سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال_3_گل_زد_عکس">سپاهان_شایعه_است">استقلال_مهاجم_استقلال_ورزشگاه_را_ترک_کرد">شهباززاده_با_ناراحتی_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">سپاهان_در_آزادی">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">سپاهان_برابر_استقلال_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد">شهباززاده_ورزشگاه_آزادی_را_ترک_کرد_عکس">استقلال_اعلام_شد">کرانچار_در_خارج_کردن_اولیویرا_از_لیست">سپاهان_0">انصاری.

گل‌های سپاهان_برابر_استقلال_مشخص_شد">سپاهان_شایعه_است">استقلال_اعلام_شد">کرانچار_برکناری_ام_از_سپاهان_شایعه_است">استقلال را علی استقلال_در_نیمه_نخست_با_گل_های_استقلال_0_سپاهان_0">انصاری_را_هم_از_لیست_۱۸_نفره_خط_زد">استقلال_مقابل_استقلال">سپاهان">تماشایی">قربانی در دقیقه 4 و سرور استقلال_استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف در دقایق 36 و 47 به ثمر رساندند.

با این نتیجه، استقلال 20 شاگردان_مهاجری_با_شکست_به_تعطیلات_رفتند">امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان شفر تا حد زیادی از بحران خارج شدند تا نیم‌فصل را هم با یک رتبه تک رقمی به اتمام برسانند. وینفرد شفر که پیش برای این دیدار سجاد شهباززاده و جابر استقلال_0_استقلال_از_لیست">انصاری_از_لیست_استقلال_0_سپاهان_0">انصاری_را_هم_از_لیست_خط_زد">استقلال_مشخص_شد">سپاهان_0">انصاری را از لیست 18 نفره کنار گذاشته بود، در این دیدار بدون مهاجم تخصصی پیروز شد.

سپاهان نیز با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند تا بار دیگر خطر برکناری سراغ زلاتکو کرانچاری بیاید که استقلال_قهر_کرد">سپاهان_در_آزادي">استقلال_در_آسيا">بازنده جدال سرمربیان خارجی لیگ برتر شد. استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">سپاهان">استقلال_در_نیم_فصل_با_درخشش_ستاره_ازبک">سپاهانِ استقلال_فریادهای_کرانچار_بر_سر_صدقیان">سپاهان_از_سوی_هواداران_استقلال">زلاتکو کرانچار امروز ضعیف‌تر از همیشه بود و عملاً حرفی برای گفتن نداشت.

علیرضا فغانی کار قضاوت دیدار استقلال - سپاهان را برعهده دارد. او در این نیمه اول این بازی به سعید آقایی و علی کریمی از سپاهان_را_بازنده_به_رختکن_فرستاد">استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهان کارت زرد نشان داد.

نیمه اول

دقیقه 4: پاس استقلال_مقابل_سپاهان_شایعه_است">استقلال_به_رقبا_آبی_ها_بیست_شدند">سپاهان_شایعه_است">استقلال">سپاهان">تماشایی فرشید استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">اسماعیلی با ضربه تماشایی‌تر علی استقلال_برابر_سپاهان_اعلام_شد">قربانی از بیرون محوطه همراه شد تا نخستین فرصت جدی این بازی به نخستین گل سپاهان">استقلال تبدیل شود.

دقیقه 8: سعید آقایی به‌خاطر اعتراض به فغانی با کارت زرد او جریمه شد.

دقیقه 13: حسین پاپی از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال شد، اما پاس در عرض او را حسینی، استقلال_مقابل_استقلال_مشخص_شد">سپاهان_در_بازی_لایی_ها_و_پشتک_ها">دروازه‌بان استقلال جمع کرد.

دقیقه 15: کل‌کل جالبی در سمت چپ دفاع سپاهان بین مهدی قائدی و شاگردان کرانچار به وجود آمد. قائدی به مهدی رحیمی لایی زد، اما سیاوش یزدانی توپ او را زد. در ادامه سعید آقایی توپ را گرفت و یک لایی به مهدی قائدی زد.

دقیقه 18: ساسان انصاری در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، اما ضربه بد او از کنار شاگردان_برانکو_با_درخشش_علیپور">دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 21: علی کریمی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 24: ارسال بلند و مواج سعید آقایی از مقابل همه سپاهان_اعلام_شد">بازیکنان عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 25: پاسکاری‌های تماشایی بازیکنان استقلال داریوش شجاعیان را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد، اما ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: روزبه چشمی در گوشه زمین تعلل کرد و سپس توپ را به جپاروف سپرد. سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف که تحت‌ِفشار بود، توپ را به شکل خیلی بدی دور کرد، اما توپ در مقابل دروازه به حسین پاپی رسید که او بهترین موقعیت سپاهان را در این دیدار از دست داد.

دقیقه 32: پاس در عمق ساسان انصاری خیلی محکم بود و دروازه‌بان استقلال فرصت تک‌به‌تک شدن را از بازیکنان سپاهان گرفت.

دقیقه 36: ضربه آزاد تماشایی سرور جپاروف از فاصله حدوداً 30 متری در کنج بازیکن_داریم_حضور_بیرانوند_در_تراکتور_منتفی_است">بازیکنان_پرسپولیس_از_بیرانوند">دروازه سپاهان آرام گرفت و به گل دوم شاگردان وینفرد شفر تبدیل شد. بازیکن ازبک استقلال بعد از گلی که به‌ثمر رساند، سه پشتک تماشایی هم زد.

نیمه دوم

دقیقه 46: مهرداد محمدی به‌جای رضا میرزایی به میدان رفت.

دقیقه 47: همانند نیمه اول، استقلالی‌ها در نیمه دوم نیز اولین فرصت جدی خود را به گل تبدیل کردند. مهدی قائدی در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان به توپ ضربه زد، اما بازیکن سپاهان با تکل خود جلوی شوت او را گرفت. توپ بلوکه شد و در پشت محوطه جریمه به جپاروف رسید. ضربه او به کنج دروازه سپاهان رفت، اما کمک داور ابتدا این گل را مردود اعلام کرد، اما با نظر فغانی گل سوم استقلال پذیرفته شد.

دقیقه 52: پس از چندین رفت و برگشت، ارسال کوتاه سعید آقایی در آغوش دروازه‌بان استقلال آرام گرفت.

دقیقه 57: رسول نویدکیا جای حسین پاپی را در ترکیب سپاهان گرفت. همچنین مروان حسین به‌جای سعید آقایی به میدان رفت.

دقیقه 61: ضربه تماشایی و از راه دور مهرداد محمدی را حسینی از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 63: کرنر ارسال بازیکنان سپاهان از سمت چپ با ضربه سر میلاد سرلک همراه شد، اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: ضربه سر کم جان علی قربانی را مدافعان سپاهان برگشت دادند.

دقیقه 65: ضربه فنی داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه با عکس‌العمل به‌موقع دروازه‌بان سپاهان راهی کرنر شد. پس از آن یک تعویض در ترکیب استقلال انجام شد و خسرو حیدری به‌جای مهدی قائدی وارد زمین شد.

دقیقه 68: در حالی که توپ داشت به بیرون می‌رفت، دروازه‌بان استقلال با یک حرکت بی‌جا می‌خواست توپ را بگیرد که توپ از دستش جدا شد. وی با کمک مدافعانش توپ را دوباره در اختیار گرفت.

دقیقه 75: ضربه آزاد رسول نویدکیا از زاویه بسته از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 77: فرشید باقری جای فرشید اسماعیلی را در ترکیب استقلال گرفت.

دقیقه 87: ضربه از راه دور محمدی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 79: جلال‌الدین علی‌محمدی با یک ضربه چکشی دروازه استقلال را تهدید کرد، اما حسینی به‌موقع واکنش نشان داد.

دقیقه 82: یعقوب کریمی به‌جای علی قربانی به میدان رفت.

دقیقه 83: ضربه سر علی کریمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل‌کثیر و محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اُرونوف، امید عالیشاه (۱۱-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه ۳: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه ۱۳: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه ۱۷: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۵: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ضربه سر یوسف کی شمس از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل کثیر با شوتش دروازه را باز کرد.

دقیقه ۷۰: پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد و توپ به دست مصطفی احمدی خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷۱: حسین کنعانی زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فریب دادن پیام پارسا، با پای راست توپ را خلاف جهت به سمت راست خودش زد.

دقیقه ۸۵: شوت دانیال اسماعیلی‌فر از بالای دروازه بیرون رفت

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896824

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)