Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبتل استقلال در آخرین دیدار خود رد نیم فصل، استقلال_فریادهای_کرانچار_بر_سر_صدقیان">سپاهان را شکست داد. آفتاب‌‌نیوز : در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، قربانی_به_سپاهان_در_آزادی">استقلال_قهر_کرد">سپاهان">استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در استقلال_را_گرفت">ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود و در پایان توانست با ارائه یک بازی برتر سه بر صفر حریفش را شکست دهد و علاوه بر بهبود رکورد گلزنی شرایط روحی‌اش را هم برای ادامه رقابت‌ها بهتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای استقلال در این دیدار علی قربانی (۳) و استقلال_تهران_به_سپاهان_در_بازی_های_لیگ_برتر_15_آذر_96">جپاروف (۳۶ و ۴۷) گلزنی کردند.
نیمه نخست
دقیقه۳: پاس خوب فرشید اسماعیلی برای علی استقلال_یک_سپاهان_صفر">قربانی فرصت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد و در ادامه قربانی با یک ضربه پای راست زیبا استقلال_3_گل_زد_عکس">سپاهان_منع_کرد">استقلال_برابر_استقلال_را_ترک_کرد">سپاهان">دروازه سپاهان را باز کرد.
دقیقه ۲۷: حسین پاپی با یک حرکت زیبا دروازه استقلال را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن به اوت رفت.
دقیقه ۳۶: استقلالی ها پشت محوطه جریمه استقلال_با_دست_پر_به_تعطیلات_رفت_پیروزی_پرگل_آبی_ها_در_روز_سوپر_گل_ها">سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه استقلال_استقلال_با_دست_پر_به_تعطیلات_رفت_پیروزی_پرگل_آبی_ها_در_روز_سوپر_گل_ها">سپاهان_بوسیدن_شال_آبی_توسط_شفر">جپاروف با یک ضربه زیبا دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کرد.
نیمه دوم
دقیقه ۴۶: ضربه مهدی قائدی پس از برخورد به مدافع مدافعان_مورد_علاقه_کی_روش_در_آزادی_آفتابی_شدند">سپاهان به استقلال_با_۳_گل_سپاهان_منع_کرد">استقلال_اعلام_شد_قائدی_از_ابتدا_به_میدان_می_رود">سپاهان_زردتر_از_پاییز">جپاروف رسید و در ادامه ضربه این بازیکن ازبکستانی وارد استقلال_با_دست_پر_به_تعطیلات_رفت_پیروزی_پرگل_آبی_ها_در_روز_سوپر_گل_ها">دروازه شد اما در ابتدا کمک داور به خاطر حضور علی مدافعان_مورد_علاقه_کی_روش_در_آزادی_آفتابی_شدند">استقلال_برابر_استقلال_شفر_500_دقيقه_بدون_گل_خورده">سپاهان_اعلام_شد">قربانی پشت سر صدقیانی استقلال_3_اختلاف_نظر_داوران">استقلال_3_گل_زد_عکس">سپاهان_0_آبی_ها_به_لیگ_برگشتند">دروازه‌بان استقلال_شفر_500_دقیقه_بدون_گل_خورده">سپاهان اعلام آفساید کرد که فغانی نظر کمک خود را رد کرد و گل را سالم اعلام کرد.
دقیقه ۶۱: پشت محوطه جریمه استقلال مهرداد محمدی با یک ضربه محکم استقلال_به_رقبا_آبی_ها_بیست_شدند">دروازه حسینی را هدف قرار داد که با واکنش بسیار خوب دروازه‌بان استقلال روبه رو شد.
دقیقه ۶۲: باز هم استقلال_تقدیر_از_دو_پیشکسوت_آبی_ها_تصاویر">سپاهانی‌ها حرکت خوبی را آغاز کردند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای مروان حسین ایجاد کردند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به اوت رفت.
دقیقه ۶۵: داریوش شجاعیان پشت محوطه جریمه دروازه سپاهان را هدف قرار داد که شوت او با دخالت دروازه‌بان سپاهان به کرنر رفت.
دقیقه ۷۸: ارسال توپ پشت مدافعان استقلال برای جلال الدین علی محمدی فرصت خوبی را برای این بازیکن ایجاد کرد اما ضربه پای راست او را حسینی مهار کرد.
ترکیب استقلال: وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی (۶۵ خسرو حیدری)، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری) و علی قربانی (یعقوب کریمی)
ترکیب سپاهان: مهدی صدقیانی، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، سعید آقایی ( ۵۷ سعید آقایی)، علی کریمی، میلاد سرلک، جلال الدین علی محمدی، حسین پاپی(۵۷ رسول نویدکیا)، رضا میرزایی (۴۶ مهرداد محمدی) و ساسان انصاری
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری تیم میزبان در فولاد شهر به پایان رسید و شاگردان محمد ربیعی با نتیجه دو بر صفر پیروز از میدان خارج شدند.

نیمه اول این مسابقه با نبرد تاکتیکی دو تیم همراه بود و ذوب آهن برتری نسبی نسبت به آلومینیوم داشت اما درخشش احمد گوهری مانع گلزنی تیم میزبان شد و بازی با نتیجه صفر بر صفر در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازی به شکل چشم‌گیری به سود هیچکدام از دو تیم نبود اما بازهم این تیم میزبان بود که موقعیت های بیشتری ایجاد می‌کرد و درخشش گلر آلومینیوم مانع گلزنی آنها می‌شد تا اینکه در وقت های اضافه مسابقه فردین یوسفی گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند، چند دقیقه بعد روی ضدحمله سریع و فضای خوبی که ایجاد شده محمدجواد محمدی گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند.

ذوب آهن با پیروزی که مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد پس از مدت‌ها در یک بازی خانگی پیروز از میدان خارج شد و تا حدود زیادی از بحران فاصله گرفت.

تاریخ و مکان برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته: 24 
استادیوم فولادشهر
داور: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه، علی مصلح، امید لطیفی، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین اسلامی(62-محسن آذرباد)، مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، احسان قهاری.
سرمربی: مجتبی حسینی
امیر نوری('4)

شرح گل:

دقیقه 2+90 - فردین یوسفی ( ذوب آهن 1 - 0 آلومینیوم ) : هافبک جوان ذوب آهن در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخش ناگهانی و ضربه فنی دروازه احمد گوهری را باز کرد

ویدئو: 330624

دقیقه 8+90 - محمدجواد محمدی ( ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم) : حرکت سریع محمدی از میان میدان با پا به توپ او همراه شد و پس از نفوذ به محوطه جریمه و ضربه دقیق و محکم دروازه آلومینیوم باز شد.

ویدئو: 330625

لحظات حساس:

دقیقه 11: مدافع ذوب آهن با حرکت پا به توپ تا نزدیکی محوطه جریمه آلومینیوم پیش آمد اما در خلق موقعیت موفق نبود.

دقیقه 20: ارسال روی دروازه آلومینیوم با ضربه سر علیاری همراه شد و احمد گوهری با سوپر واکنش مانع گلزنی شد.

دقیقه 33: ضربه  زاویه بسته مهرداد رضایی بازهم با واکنش خوب احمد گوهری راه به جایی پیدا نکرد.

دقیقه 36: چرخش ناگهانی و ضربه فوق‌العاده لیموچی از داخل محوطه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 48: ضربه لطیفی با فاصله کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 76: ضربه مجید علیاری بازهم با واکنش خوب احمد گوهری راه به جایی پیدا نکرد.

حواشی:

بهرور نوروزی‌فرد مدافع مصدوم آلومینیوم پس از مدت‌ها دوری روی نیمکت این تیم حضور دارد.

هواداران ذوب آهن در ابتدای مسابقه به شدت بازیکنان این تیم را حمایت می‌کنند.

مربی تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار