Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:18:15 GMT

شعار علیه هافبک پرسپولیس و رکوردشکنی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۵۴۱۳

شعار علیه هافبک پرسپولیس و رکوردشکنی استقلال

هواداران استقلال علیه عادل فردوسی‌پور و فرشاد احمدزاده در اواخر بازی با استقلال شعار سر دادند.

به گزارش مشرق، هواداران تیم فوتبال استقلال در اواخر بازی تیمشان مقابل سپاهان چندین بار علیه فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس سر دادند و ظاهرا حواشی بین این بازیکن و هوادارن استقلال تمام شدنی نیست.

همچنین هواداران استقلال از دقیقه 87 علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند و نسبت به مجری و تهیه کننده برنامه نود موضع‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل سپاهان  نتیجه‌ای است که برای اولین بار در این فصل اتفاق افتاد و شاگردان شفر موفق نشده بودند هرگز حریفی را با این نتیجه شکست دهند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نکونام هشدار می دهم؛ همه یکصدا علیه او می شوند | فراموش می کنند که چه کردی!

به گزارش همشهری آنلاین علی لطیفی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلالی‌ها و تیم ملی در گفتگوی با روزنامه اعتماد صحبت‌هایی را درباره دیدار آبی پوشان با آلومینیوم اراک انجام داده و به تحلیل مسائل مربوط به استقلال پرداخته است.

او در این خصوص گفت: به لحاظ فنی بحث زیاد است اما نکونام درست یا غلط در حال جنگیدن در دو جبهه است. حالا ممکن است حق با نکونام باشد یا نباشد. آن هم بابت سیستم مدیریتی و اشکالاتی که وجود دارد. نگاه خودش درگیر با این مسائل است لذا در بازی با آلومینیوم نکونام یک چشمش در زمین بود و یک چشمش در بیرون زمین که بعد از بازی چه بگوید!

او ادامه داد: این مسائل ناخودآگاه روی کیفیت تیم تاثیر دارد. قبلا در مربیگری مجیدی و مدیریت سعادتمند یک قهرمانی در جام حذفی را مفت مسلم از دست دادند.

پیشکسوت آبی‌ها درباره عملکرد فنی آبی‌پوشان در بازی با آلومینیوم تاکید کرد: تا زمان به ثمر رسیدن گل می‌شود گفت تجربه استقلال به آلومینیوم می‌چربید. همان اول گفتم نکونام در جذب بلانکو هوشمندانه عمل کرده است چون او هم حرفه‌ای است و هم به‌روز. بلانکو در پست شماره ۹ فوق‌العاده است. نکونام به مربی تدافعی معروف است و در این کار از کی‌روش الگوبرداری کرده و در بازی با آلومینیوم هم چون ابزارش را داشت به گل رسیدند. در کل استقلال کم و بیش برتر بود اما بعد از گل، آلومینیوم برتر بود و استقلال برگشت به حالت اولیه‌اش و با بستن دفاع چشم به ضدحملات داشتند.

لطیفی افزود: اگر استقلال گل تساوی را دریافت می‌کرد، الان خیلی از اتفاقات می‌توانست علیه نکونام باشد. بیشتر از مسائل فنی آسیب بیشتری که می‌تواند به استقلال وارد شود این صحبت‌های نکونام است‌. البته بگویم از روز اول طرفدار جواد بودم و اعتقاد دارم با وضعیت استقلال توانسته این تیم را مدعی نگه دارد اما حالا به او این نقد را دارم. نکونام استقلالی است و می‌داند در شرایطی که جام حذفی را از دست داده چون فوتبال حافظه ندارد چنانچه لیگ هم از دست بدهد هواداران و کارشناسان دیگر فراموش می‌کنند او برای استقلال چه کار کرده و همه یکصدا و متحد علیه نکونام می‌شوند؛ آن‌هم به دلیل مصاحبه‌های امروز او. این حرف‌ها رفته رفته روی مغز هواداران و پیشکسوتان و خبرنگاران می‌رود و این خبر خوبی برای نکونام نیست!

پیشکسوت آبی‌ها افزود: استقلال در این فصل نتیجه‌گرا بازی کرده و جواد می‌تواند تهاجمی‌تر هم کار کند اما چون نتیجه می‌گیرد نمی‌توانیم به او نقد کنیم و خودش را با سپاهان و پرسپولیس و سپاهان مقایسه می‌کند. در حالی که این دو تیم یازده، دوازده بازیکن دارند اما استقلال یک تیم یک دست در بیرون و داخل زمین دارد که به کار لیگ فرسایشی می‌آیند.

لطیفی درباره شانس قهرمانی استقلال با توجه به نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سپاهان گفت: از دو منظر می‌شود نگاه کرد. سپاهان به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی در این فصل به دلایل عجیب و غریب کاملا از کورس خارج شد. آنها بیشترین سرمایه‌گذاری را کردند و همه ‌چیزشان فراتر از فوتبال ایران بود. آنها کارخانه دارند و حقیقتا به صورت حرفه‌ای و سیستماتیک تیمداری می‌کنند. اما از نگاه هوادارهای استقلال و پرسپولیس بگویم خوشبختانه این اتفاق رخ داد اما به عنوان یک کارشناس دوست داشتم آنها هم جزو مدعیان بمانند.

او در پایان گفت: تمام این مسائل باعث شد که مدعیان بعدی یعنی پرسپولیس و استقلال کم‌کم به صدر رسیدند. اما بعد از رفتن یحیی همه فکر می‌کردند پرسپولیس از کورس خارج می‌شود و استقلال مدعی یک می‌شود اما این اتفاق رخ نداد. الحق که اوسمار با بازیکنان باتجربه‌اش توانست مدیریت کند و حالا کورس قهرمانی بین این دو تیم است.

کد خبر 844166 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • به نکونام هشدار می دهم؛ همه یکصدا علیه او می شوند | فراموش می کنند که چه کردی!
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)