Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@17:14:44 GMT

هفته پر حاشيه واليبال به پايان رسيد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۵۵۳۰

هفته پر حاشيه واليبال به پايان رسيد

خبرگزاري آريا - در روزي که بازيکنان پيکان و کاله وارد درگيري شديدي شدند و از طرف ديگر شهرداري اروميه حاضر به بازي با سايپا نشد، شهرداري تبريز عنوان نايب قهرماني نيم فصل را به خود اختصاص داد.
به گزارش "ورزش سه"، هفته يازدهم ليگ برتر واليبال از ساعت 16 با برگزاري سه ديدار همزمان پيگيري شد که در مهمترين آن شهرداري تبريز در سالن اقدمي ميزبان شهردار ورامين بود و در نهايت موفق شد ضمن کسب پيروزي سه بر دو برابر حريف در پايان نيم فصل به عنوان نائب قهرماني دست يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان عادل بناکار با 10 برد و يک شکست بيست و پنج امتيازي شدند و شهرداري ورامين هفده امتيازي با پنج پيروزي و شش شکست به رده ششم نزول کرد.
هاوش گنبد هم چهارمين بردش را کسب کرد و با 11 امتياز و يک بازي کمتر خود را به رده دهم جدول رساند.در کاشان رعد پدافند رو در روي شمس تهران قرار گرفت و با وجود پيروزي در ست نخست در پايان سه بر يک مغلوب شد تا نيم فصل را بدون برد و امتياز به پايان برساند و با يازده شکست در قعر جدول باقي بماند.
شاگردان محمد وکيلي اما موفق شدند با کسب سه امتياز خارج از خانه يازده امتيازي شوند و با چهار برد و هفت امتياز به رده نهم صعود کنند.
* تمام نتايج رقابت هاي اين هفته:
بانک سرمايه 3 - سارويه ساري صفر
پيکان تهران 3 - کاله آمل 2(25-19، 30-32، 32-30، 18-25، 15-11)
خاتم اردکان 2 - هاوش گنبد 3(25-23، 24-26، 25-15، 24-26، 15-17)
رعد پدافند کاشان 1 - شمس تهران 3(26-24، 20-25، 18-25، 19-25)
شهرداري تبريز 3 - شهرداري ورامين 2(25-20، 16-25، 25-23، 29-31، 15-11)
سايپا تهران 3 - شهرداري اروميه صفر (به دليل ترک زمين از سوي شهرداري اروميه برگزار نشد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ماشین امتیازگیری جدید والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در دومین روز این مرحله دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند.

رضا رضایی بازیکن شهداب با کسب 27 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و احد رضایی در تیم شهرداری ارومیه نیز با 15 پوئن بهترین بازیکن بود.

بازیکنان تیم شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 97 امتیاز کسب کردند که شامل 57 امتیاز حمله، 11 دفاع، دو پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بود.

تیم شهرداری ارومیه نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 80 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 42 پوئن در حمله، 10 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال
  • رونمایی از ماشین امتیازگیری جدید والیبال ایران
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال