Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته هفتم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» امروز /چهارشنبه 15 آذرماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پیگیری شد که تیم شهرداری ارومیه در این دیدار به پیروزی رسید.
در این دیدار بازیکنان شهرداری ارومیه با نتایج 25 بر 11، 25 بر 22 و 25 بر 18 توانست تیم حریف را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در 6 بازی پیشین خود مقابل شهرداری قزوین، ملوان تهران، راه یاب ملل مریوان و توپگاه بابلسر و کاله جوان آمل به پیروزی رسیده و در یکی دیگر از بازی های خود مقابل بیمه رازی نور نتیجه را واگذار کرده بود؛ که با پنج برد و یک باخت و با 13 امتیاز در رتبه دوم گروه نخست این رقابت ها قرار داشت.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ضبح پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد