Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-19@14:50:53 GMT

کفاشیان بازی در زمین بی‌طرف را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۱۰۳

کفاشیان بازی در زمین بی‌طرف را تکذیب کرد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: در نشست هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت مطالبی مطرح  شد و در نهایت تمامی اعضا موافق برگزاری به صورت رفت و برگشت بوده و اعلام کردند که این امر مربوط به تمامی مسابقات می شود.
او افزود: حتی در این جلسه اعلام شد اگر کشوری حاضر به محل برگزاری مسابقه نرود، چه اتفاقی رخ خواهد داد که مقرر طبق قوانین بازی، نتیجه سه بر صفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ما منتظر ابلاغ این تصمیم هستیم و بعد از اعلام ابلاغ، عکس العمل نشان می‌دهیم. اگر کشوری نخواهد از مورد فوق که به تصویب رسیده، پیروی کند، گزارش دقیق و کامل خود را به اعضای اجرایی هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد تا تصمیمات لازم گرفته شود.
این در حالی است که ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا در مقر AFC تأیید کرد که بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان همانند دو سال اخیر در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد. برچسب ها: علی کفاشیان ، ۱۱نیوز ، لیگ قهرمانان آسیا ، کفاشیان بازی در زمین بی‌طرف را تکذیب کرد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره برزیل، در سن 58 سالگی، بار دیگر لباس ورزشی خواهد پوشید تا برای تیمی که ریاست آن را برعهده دارد، بازی کند. طبق گزارش Globoesporte، این بازیکن حقوقی را که دریافت می‌کند به باشگاه اهدا خواهد کرد.

مفهوم مربی - بازیکن در حال حاضر در فوتبال مدرن ریشه دوانده است. فوتبالیست‌هایی مانند وین رونی، رایان گیگز و حتی خود روماریو با واسکودوگاما، نقش خود را به عنوان یک بازیکن با پست مربی ترکیب کرده‌اند. با این حال، ستاره برزیلی به تازگی مفهوم جدیدی ایجاد کرده است: بازیکن - رئیس. به گزارش رسانه برزیلی Globoesporte، روماریو در 58 سالگی بار دیگر شورت ورزشی خواهد پوشید تا از باشگاهی که ریاستش را برعهده دارد، آمریکا د ریودوژانیرو دفاع کند.

به گفته این رسانه، قهرمان سال 1994 جهان حداقل دستمزد را دریافت می‌کند و آن را به خود باشگاه اهدا می‌کند و همچنین عنوان می‌کند که این مربی است که تصمیم می‌گیرد روماریو چه نقشی داشته باشد و در چه سمتی بازی کند. فوتبالیست سابق بارسلونا در سال 2009 بازنشسته شد و ژانویه گذشته ریاست "باشگاه قلبش" را بر عهده گرفت. آمریکا د ریودوژانیرو در سری D است که معادل دسته چهارم خواهد بود.

روماریو قبلاً در بیرا (بولتن ثبت نام ورزشکاران) ثبت شده است، اما قرارداد او هنوز باید برای فدراسیون فوتبال برزیل اسکن شود. علاوه بر این، او قبلاً با مربی جدید خود مارکوس الکساندر صحبت کرده است تا ببیند با توجه به سن بالا در کدام پست می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. علاوه بر این، رسانه‌های برزیلی تأیید می‌کنند که او در بهترین فرم قرار دارد، زیرا او به فوتبال و والی فوتبال که یک ورزش محبوب در سواحل ریودوژانیرو است، ادامه می‌دهد.

در آمریکا او با پسرش رومارینیو تیمی مشترک خواهد داشت و به این ترتیب او نیز به فهرست بازیکنانی می‌پیوندد که با فرزندانشان در یک تیم بازی کرده‌اند، درست مانند ریوالدو یا گودیانسن. مسابقات قهرمانی کاریوکا سری A2 از 18 می‌آغاز می‌شود، رقابتی که روماریو آرزوی فتح آن را دارد و بنابراین بازی در سن 58 سالگی را به رکوردهای شخصی خود اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای