Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:05:07 GMT

متن زيبا در مورد حسابدار

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۳۷۱

متن زيبا در مورد حسابدار

خبرگزاري آريا -

متن براي تبريک روز حسابدار
آدمهاي خاکي مثل زمين استهلاک ناپذيرند . رفاقت با آنان گرچه با ارزشترين دارايي نامشهود ترازنامه ام است ، ولي ثبتشان نمي کنم . نه بخاطر عدم تطابق با استانداردهاي حسابداري ، بخاطر اينکه در ترازنامه ي قلبم به گونه اي ثبت شده اند که هيچ پايان دوره اي مرا مجبور به بستن حساب آنان نميکند
روز حسابدار مبارک

پيام تبريک روز حسابدار
حسابدار شخصي است که عمليات حسابداري را در موسسات و سازمانها انجام مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يک حسابدار مي‌تواند داراي تحصيلات دانشگاهي در رشته حسابداري باشد و يا اين دانش را به صورت تجربي آموخته باشد. بسياري از سازمانها داراي بخش يا واحد مالي هستند که امور حسابداري خود را در آن انجام مي‌دهند. امروزه اکثر حسابدارها از نرم‌افزارهاي حسابداري استفاده مي‌کنند .
در قديم عنوانشان ميرزا بوده‌است ، بعدها دفتردار نام گرفتند و امروزه به عنوان حسابدار فعاليت مي‌کنند . البته نسل جديد به جاي چرتکه از ماشين حساب يا ماشينهاي الکترونيکي استفاده مي‌کنند و سر و کارشان با رايانه است .

متن زيبا در مورد حسابدار
به نام خداي حسابگر ، حسابدار آسمان و زمين ، خدايي که ذخيره اي براي مطالباتش ندارد، نه سهامي است و نه تضامني هيچ شراکتي با کسي ندارد ، تداومش فرضي نيست، حسابداري تورمي ندارد چون در نظرش ارزشها يکسان است. 15 آذر روز حسابدار مبارک

متن روز حسابدار
روز حسابدار پاسداري از رسالت هاي حرفه اي؛ قانوني و ايفاي مسووليت هاي اجتماعي جامعه حسابداري ايران است. همه کساني که علاقه مند به برقراري حکمراني خوب و استقرار شفاف سازي و حساب خواهي و حساب دهي هستند در برگزار کردن با شکوه اين روز مشارکت خواهند کرد. «حسابداري» نياز و الزام برقراري حاکميت مردم سالار در پرتوي شفاف سازي اقتصاد، پاسخگويي بازيگران اقتصاد و سياست و «حسابرسي» چشم بيدار ملت در هزينه کردن بودجه سالانه است.
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال معصومیت آمریکایی و اروپایی در معصوم

اگر یک سینه فیلیا هستید به طور قطع «معصوم | IMMACULATE» اثر مایکل موهان برای شما فیلم جذابی نخواهد بود. در غیر این صورت رگه های رازآلودی که در فیلم وجود دارد شما را جذب خواهد کرد. برخلاف آنچه برخی از منتقدین در باره «بی گناه» نوشته اند این فیلم هرگز در ژانر ترسناک(HORROR) دسته بندی نمی شود. این فیلم تنها به واسطه گره های بی سر و تهی که متاسفانه فیلم نامه نویس نتواسته در ایجاد و گشایش آنها موفق باشد راز آلود است.

یکی دیگر از وجه تمایزهای این فیلم با سایر فیلم های هالیوودی پرداختن به عنصر دین و معنویت است. سیسیلیا دختری آمریکایی است که بعد از حادثه ای به طور معجزه آسا از مرگ نجات می یابد و خبر این حادثه شگفت انگیز به طور گسترده در رسانه ها بازتاب می یابد تا جایی که پدر یک صومعه دورافتاده در ایتالیا نیز از آن باخبر می شود و این دستاویزی می شود تا از دختر زیبا و جوان برای راهبه شدن در صومعه خود دعوت کند. سیسیلیا نیز که به واسطه این حادثه  زندگیش رنگ و بوی معنویت به خود گرفته به این دعوت لبیک می گوید و این سرآغازی است برای پایان و تحقق بخشیدن به آرزوی شیطانی راهب این صومعه.

راهب صومعه(Álvaro Morte- آلوارو مورته) که با بازی در سریال خانه کاغذی مانی هیست در ایران شناخته شد پیش از این زیست شناس بوده و چون نتوانسته آنجور که مورد نظرش بوده تاثیرگذار و مثمر ثمردر زندگی بشر بوده باشد به صومعه گرویده می شود. با این تفاسیر شاید بتوانید حدس بزنید که با ورود سیسیلیای زیبا و جسور به عنوان یک دختر آمریکایی روند داستان در صومعه پرماجرا، شوم و دورافتاده ایتالیایی چه اتفاق هایی می افتد.

مذهب پی رنگ اصلی «بی گناه» به کارگردانی مایکل موهان است. مذهبی که از دیرباز تعداد طرفداران و مخالفان دو آتیشه آن بسیار بیشتر از افراد با رویکرد اعتدالگرا نسبت به آن است.  موهان با انتخاب سیسیلیا به عنوان یک دختر جوان زیبا و مومن آمریکایی که سرانجام از راز شوم صومعه ایتالیایی پرده بر می دارد زیرکانه عقیده خود را به مخاطب می رساند. تقابل معنویت و مذهب منسوخ و دنیاستیز در اروپا و دین امروزی در آمریکا به نوعی تقابل دخترکان سوژه در این صومعه در برابر سیسیلیا است. زدوده شدن نشاط و سرزندگی در صومعه های اروپایی در طی سال ها و دولتی شدن آن برخلاف رویکرد جامعه آمریکایی به دین که آن را یک امر فردی و برای اعتلا و کیفیت بخشی به زندگی می داند تفکر پنهان در لایه های زیرین این فیلم است.

این فیلم در کنار سایر فیلم های سینمای هالیوود که نمایانگر پلشتی ها و پنهان کاری های پوشیده در لوای دین در صومعه ها ساخته می شود همگی اقتباس هایی نصفه و نیمه و ابتر از رمان بی نظیر «نام گل سرخ» نوشته امبرتو اکو نویسنده و نشانه شناس ایتالیایی است که اتفاقا فیلمی هم از آن ساخته شده است. این رمان با پی رنگ معمایی- روشنفکرانه، نشانه‌شناسی در داستان را با تحلیل انجیل، مطالعات مذهبی قرون وسطی و نظریات ادبی تلفیق می‌کند از همین رو داستانی کم نظیر است.

سیدنی سوینی بازیگر نقش اصلی فیلم دوربین را در دست دارد. او بازیگری است که به طور فزاینده‌ای در حال ارتقای بازیگری‌اش است و با بازی در نقش‌های متفاوت به رزومه‌اش تنوع می‌بخشد. تمایل آشکار او برای به چالش کشیدن خود قابل تحسین است. او در اینجا به مکان های تاریک می‌رود، به خصوص در یک صحنه پایانی فراموش نشدنی که می‌تواند باعث شود بینندگان این صحنه را ترک کنند و فکر کنند که فقط یک فیلم خوب دیده اند، به جای پایان خوب در یک فیلم بد.

دیگر خبرها

  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • جدال معصومیت آمریکایی و اروپایی در معصوم
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه