Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عزیزی خانقاهی از هنرمندان و عکاسان نامی شهرستان سنقروکلیایی است که در خلاقیتی جالب با برگ های پاییزی مغازه خود را تزئین کرده است به طوری که نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سهیل سنقر، حمید عزیزی خانقاهی از هنرمندان و عکاسان نامی شهرستان سنقروکلیایی است که در خلاقیتی جالب با برگ های پاییزی مغازه خود را تزئین کرده است به طوری که نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این مورد در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت : بنده خواستم به نوعی از زیبایی های پاییز هم خودم استفاده ای برده باشم و هم دیگران و امیدوارم دوستان و کسانیکه وارد مغازه می شوند بپسندند.

12 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ

سونگ هه کیو، بازیگر مطرح کره‌ای است که بیشتر ما او را با ایفای نقش ماندگارش در سریال «نسل خورشید» به یاد داریم. این بازیگر که مدتی است دنیای مدلینگ را جدی‌تر از بازیگری دنبال می‌کند، بارها با استایل‌های کت و شلواری و جذابش رخ نموده‌است.

در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت و شلوارهای جذاب سونگ هه کیو که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بر تن او نشسته‌اند و با مدل کفش‌های متفاوتی نیز ست شده‌اند.

منبع:‌ وب سایت چی بپوشم

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر