Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:35:28 GMT

اتهام زنی دبیرکل ناتو علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۷۰۶

«ینس استولتنبرگ»، دبیر کل ائتلاف ناتو روز چهارشنبه ایران را به فعالیت‌های مخرب در منطقه متهم کرد، اما گفت که این مسائل را بایستی خارج از برجام مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل ائتلاف ناتو روز چهارشنبه ایران را به فعالیت‌های مخرب در منطقه متهم کرد، اما گفت که این مسائل را بایستی خارج از برجام مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «سی‌ان‌بی‌سی»، دبیر کل ناتو که در پایان اجلاس دو روزه وزرای خارجه این ائتلاف در بروکسل صحبت می‌کرد، به حمایت ایران از حزب‌الله لبنان به عنوان یکی از عوامل اختلاف با تهران اشاره کرد، اما گفت مسائلی از این دست بایستی خارج از چارچوب توافق هسته‌ای مورد بررسی قرار بگیرند. وی گفت: «اختلاف بر سر این موضوعات را بایستی خارج از چارچوب توافق هسته‌ای حل و فصل کرد. این بهترین روش برای اطمینان از وحدت میان متحدان و میان اروپا و آمریکا بر سر نحوه مقابله با ایران است

فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما، «جاسم البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت: ما در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر نتوانیم فورا نقض قوانین و افزایش تنش‌ها را متوقف کنیم، آینده تاریکی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: ما خواهان توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رساندن کمک‌ها به این منطقه هستیم.

البدیوی افزود: ما همچنین خواهان برگزاری کنفرانسی بین‌المللی برای بررسی مساله فلسطین و برپایی کشور فلسطینی بر اساس قوانین بین‌المللی ذی‌ربط هستیم.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشتر قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!