Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (دانلود آموزش شمع سازي)
دانلود آموزش ساخت شمع در خانه (فيلم آموزشي)

اين روزها استفاده از شمع به خصوص انواع معطر آن براي کمک به ايجاد يک فضاي گرم و آرامش‌بخش در خانه بسيار متداول است.
داشتن چند شمع روشن در اتاق پذيرايي نه تنها فضاي محيط در طول شب را دوست‌ داشتني‌ تر ميکند، بلکه در صورت چيدمان صحيح باعث زيبايي، درخشش و بهتر جلوه کردن اثاثيه و محيط اتاق هم ميشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروزه هنر ساخت شمع در منزل يکي از محبوب ترين کارها نزد بانوان ايراني است که افراد زيادي به سراغ آن رفته اند.
اين کار بسيار ساده است و تنها کافيست کمي علاقه و خلاقيت داشته باشيد تا به سادگي آن را ياد بگيريد.
در اين مطلب فيلم آموزش ساخت شمع در خانه را براي شما آماده کرده ايم.
در ادامه مطلب ميتوانيد اين فيلم آموزشي را از سرزمين دانلود دريافت کنيد.


آموزش ساخت شمع در خانه (فيلم آموزشي) را دانلود کنيد:
دانلود فيلم (حجم 71.7 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/09/15
ساير فيلم هاي آموزشي
مشخصات:
● تعداد : 1 فايل ويديويي
● مدت : 13 دقيقه
● زبان : انگليسي
● زيرنويس : ندارد
● فرمت : (MP4 (1280x720
● قابل نمايش در : کامپيوتر، موبايل، تلويزيون، و ساير دستگاه هاي پخش فيلم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان با خیالت راحت بدون استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی و در چهارچوب کتاب درسی و کلاس درس می‌توانند در آزمون‌ها به سوالات پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، محسن زارعی با بیان اینکه سال‌های قبل دانش‌آموزان تحت محتوا و برنامه درسی مدارس در کلاس‌های درس مشغول تحصیل بودند، اما نظام دیگری کار سنجش آن‌ها را انجام می‌داد، اظهار کرد: سنجش سرنوشت‌ساز آن‌ها توسط نظام دیگر رقم می‌خورد و این باعث شده بود دانش‌آموزان خود را برای کارزار دیگری آماده کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سال‌ها به جای پرداختن به محتوای درسی، بر اساس کلید واژه‌ها، حافظه محوری، مهارت محوری و تکنیک خود را برای کنکور آماده می‌کردند، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش یک فرصت ایجاد کرد تا مدرسه و کلاس درس و اهداف برنامه درسی مرجعیت پیدا کند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نظام ارزشیابی می‌تواند برای مرجع شدن اهداف برنامه درسی تغییر جهت انجام دهد، ادامه داد: این فرصتی شد تا در سال ۱۴۰۲، ۴۰ درصد نمرات دروس پایه دوازدهم تأثیر قطعی در آزمون سراسری دانش‌آموزان داشته و ۶۰ درصد هم نتیجه کنکور ملاک باشد.

زارعی تصریح کرد: آزمون‌ها مبتنی بر اهداف برنامه درسی طراحی شد، یعنی دانش آموزی می‌توانست به سوالات جواب دهد که مطالب را یاد گرفته باشد، نه اینکه حفظ کرده باشد؛ به دانش‌آموزان توصیه می‌شود فرصت‌های آموزشی را از دست ندهند و برای امتحانات به کتاب رجوع کنند، همکاران هم مبتنی بر کتاب درسی و اهداف برنامه درسی تمرکز داشته باشند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های کمک آموزشی خط قرمز آموزش و پرورش است، گفت: دانش‌آموزان با خیالت راحت بدون استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی و در چهارچوب کتاب درسی و کلاس درسی می‌توانند در آزمون‌ها به سوالات پاسخ دهند.

کد خبر 736739

دیگر خبرها

  • شروع به ساخت ۲ طرح آموزشی در میمند
  • هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی در آمل برگزار شد
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • کارزار رسانه‌ای بهزیستی خوزستان برای پیشگیری از اعتیاد
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید