Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین متین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به اهمیت تفکر و تشکیل نیروی مردمی بسیج اظهار داشت: فلسفه تشکیل بسیج از سوی حضرت امام (ره) به سال‌های قبل از انقلاب و آغازنهضت امام خمینی (ره) باز می‌گردد.
وی افزود: بسیج نیروی معنوی و پرتوان و با انگیزه‌ای است که گوش به فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر سال‌های انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز نقش آفرینی کرد و امروز نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، علمی پژوهشی، خدمت رسانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های خون شهدا حضور موثر دارد.
وی خاطرنشان کرد: اسلامی بودن، ایثارگری و داوطلبانه ومردمی بودن و تلاش شبانه روزی از افتخارات بسیج است و شامل تمامی گروه‌های مختلف سنی از قشر‌های مختلف جامعه می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت چهار شهید ورزنده با اشاره به برنامه‌های حوزه در هفته بسیج ابراز داشت: فضا سازی پایگاه‌ها و مساجد با محوریت بسیج، برگزاری هیئت منتظران موعود و تشکیل حلقه‌های صالحین با محوریت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط پر جمعیت شهر از جمله خیابان انقلاب و بلوار شهید دل آذر، از جمله فعالیت‌های بسیج در این هفته بود.
وی همچنین برگزاری همایش تجدید میثاق بسیجیان با امام زمان (عج)، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان، برپایی گشت‌های عملیاتی محله محور، ویزیت رایگان بیماران، محفل انس با قرآن، برگزاری جام ورزشی هفته بسیج در رشته‌ای مختلف و نهایتا برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت و محفل خاطره گویی، بخش‌هایی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد

آیت الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اتحاد در مقابل محور شرارت های منطقه ای و فرامنطقه، اظهار داشت: یکی از اموری که امروز باید همه مسلمانان به آن توجه کنند و بر آن تاکید داشته باشند ، وحدت میان امت اسلام است.

وی افزود: امروزه مسلمانان یک امت واحده ای را تشکیل داده اند، جمعیتی حدود دو میلیارد در جهان هستی همراه با بالاترین منابع و مخازن مادی در اختیار آنان قرار گرفته است که  از سویی می توان گفت آینده این جهان باید توسط مسلمانان رقم بخورد ، ولی منافع مادی دشمنان اسلام ایجاب می کند که این امت واحد را به جدایی کشانده و فاصله میان آنان ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: در نتیجه با ایجاد اختلافات، نقشه های خود را پیش برده و امت اسلامی را به استضعاف کشانده و از منابع مادی آنان استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: باید مذاهب اسلامی بر محور اسلام ، قرآن کریم و پیامبراسلام واهل بیت(ع) باشند و با توجه به محور های وحدت آفرین که مورد اتفاق طرفین می باشد، مسیر را ترسیم نمایند و با اتحادو وحدت ، اختلافات را از بین برده و زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشند و تحت لوای اسلام حرکت نمایند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اذعان داشت: طبیعتا وجه اشترکات میان مذاهب اسلامی قابل ملاحظه بوده وبراین اساس باید امور مسلمین تنظیم و مدیریت شود؛ باید این نقاط مهم و اساسی را پاس داشته و از سو استفاده دشمنان اسلام جلوگیری نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه جهان اسلام به افراط و تفریط هایی مبتلا شده است و این زمینه ای است برای خود مسلمانان که اختلاف افکنی صورت گیرد و چهره اسلام راستین را زشت کند.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجا که با جنایات وحشیانه صهیونیست ها و همراهی استکبار جهانی در مسئله غزه روبرو هستیم، هشدار و ارشاد های لازم داده شده است، لذا باید جهان اسلام یکپارچه به مانند ایران اسلامی در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج