Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@03:07:04 GMT

ارزش هر بیتکوین به بالای ۱۲ هزار دلار رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۷۸۹۶

این افزایش ارزش پس از آن اتفاق افتاد که رگولاتور اصلی مشتقات آمریکا روز جمعه اعلام کرد که گروه جی ام ای و موسسه جی بی او ای گلوبال مارکتس اجازه می دهد تا قراردادهای معامله شده به بیتکوین را در لیست معاملات خود منتشر کنند.

این اقدام زمینه را برای تحت نظارت درآمدن معاملات بیتکوینی هموار می سازد. ارزش هر بیتکوین در ابتدای سال جاری میلادی زیر 1000 دلار بود اما اکنون این رقم بیش از 10 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد شناخته شده ای نظیر جوزف استیگلیتز، برنده جایزه نوبل اقتصاد گفته اند استفاده از این ارز دیجیتالی باید ممنوع اعلام شود.

مایک مک کارتی، استراتژیست بازار در موسسه سی ام سی مارکتس گفت: «زمان زیادی طول کشیده تا شیوه و روش داد و ستد بیتکوین ایجاد شود. جذابیت اصلی این ارز دیجیتالی از این واقعیت ناشی می شود که هیچ نظارتی بر این ارز وجود ندارد. اما اکنون بیتکوین از سایه خارج شده و در مرکز توجهات قرار گرفته است... ما شاهد شکل گیری یک بازار حبابی هستیم و یکی از ویژگی های بازار حبابی این است که راهی برای دانستن اینکه این حباب کی خواهد ترکید وجود ندارد.»

ارزش بیتکوین در بورس بیتستامپ لوکزامبورگ امروز با 4.48 درصد افزایش به 12200.40 دلار رسید. ارزش این ارز دیجیتالی امروز تا رقم 12276 دلار بالا رفته بود.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌ های بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

کد خبر 844993 منبع: مهر برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد