Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پرونده گروه H رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم با پیروزی تیم های رئال مادرید و تاتنهام مقابل رقبا بسته شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، چهارشنبه شب تیم رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 از سد دورتموند عبور کرده و با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و تاتنها هم با کسب پیروزی 3-0 مقابل آپوئل، قاطعانه به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دقیقه '9 رئال مادرید به گل اول مسابقه دست یافت؛ حرکت خوب رونالدو از سمت چپ و پاس او به داخل محوطه با اثر گذاری ایسکو نصیب مایورال شد تا وی در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ توپ را روی بورکی رد کرده و وارد دروازه کند. در دقیقه '12 مادریدی ها توسط رونالدو به دومین گل خود هم دست یافتند؛ ستاره پرتغالی با شوتی تماشایی از پشت محوطه، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بورکی تنها نظاره گر نهمین گل این فوق ستاره در ششمین بازی تورنمنت باشد. به این ترتیب رونالدو اولین بازیکن تاریخ است که در هر 6 بازی نخست رقابت های لیگ قهرمانان موفق به گلزنی می شود.

در دقیقه '38 بعد از موقعیت هایی که دورتموندی ها به شکلی خطرناک از دست دادند، واران از بازی تعویض شد و جای خود را به آسنسیو داد تا لوکاس وازکز به دفاع راست منتقل شود. در دقیقه '43 روی ارسال خوب اشملتزر از سمت چپ، اوبامیانگ با یک ضربه سر شیرجه ای دروازه ناواس را باز کرد تا در پایان نیمه اول اختلاف به حداقل برسد.

دورتموند در دقیقه '50 به گل تساوی دست یافت؛ ضربه اول اوبامیانگ در موقعیت تک به تک توسط ناواس مهار شد اما در برگشت این بازیکن با ضربه ای چیپ توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد تا حساب کار 2-2 شود. در ادامه دنی سبایوس به جای کواچیچ و یورنته به جای ایسکو برای تیم زیدان وارد میدان شدند. در دقیقه '80 روی کرنر ارسالی آسنسیو و ضربه سر کاسمیرو، رونالدو موفق شد دروازه دورتموند را باز کند اما داور در تصمیمی بحث برانگیز این گل را آفساید اعلام کرد.

لحظه ای بعد ('81) لوکاس وازکز حساب کار را 3-2 کرد؛ بعد از حملات متعدد، روی یک توپ برگشتی، تئو با ضربه سر توپ را کاشت تا لوکاس با ضربه والی بیرون پا، توپ را به گوشه پایین دروازه بورکی بفرستد. به این ترتیب رئال مادرید با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در دیگر بازی این گروه هم تیم تاتنهام موفق شد با گل های یورنته، هیونگ مین و انکودو با نتیجه 3-0 از سد آپوئل عبور کرده و با کسب 16 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه H صعود کند. دورتموند هم با دو امتیاز از این گروه به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شد.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید

بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب، تیم‌های بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.

اتلتیکومادرید با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت به دنبال حفظ نتیجه و صعود بود و در سوی دیگر دورتموند که به زنبورها مشهورند در خانه به دنبال جبران و صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال بود.

دورتموند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول با گل‌های یولیان برانت در دقیقه ۳۴ و یان ماتسن در دقیقه ۳۹، دو بر صفر جلو افتاد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و این اتلتیکومادرید بود که با یک کامبک توانست جبران کند. ابتدا در دقیقه ۴۹ با گل به خودی متس هوملس، اختلاف به یک گل رسید و در دقیقه ۶۴ آنخل کوره آ با بازکردن دروازه دورتموند، بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۷۱، گل سوم دورتموند را وارد دروازه اوبلاک کرد تا زردپوشان آلمانی در این بازی دیدنی، ۳ بر ۲ از اتلتیکومادرید پیش بیفتند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۴، گلزنی کرد تا دورتموند ۴ بر ۲ از اتلتیکو پیشی بگیرد و دوباره اختلاف را به ۲ گل برساند.

در ادامه تلاش شاگردان دیگو سیمئونه برای کامبک دوباره نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ اتلتیکو را شکست دهد و با برتری ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند