Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه F رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته ششم، ناپولی در خانه فاینورد شکست خورد و به لیگ اروپا رفت. شاختار دونتسک هم توانست با نتیجه 2-1 منچسترسیتی را شکست دهد. 

به گزارش وبسایت نود، با این نتایج منچسترسیتی با پانزده امتیاز، شاختار با دوازده امتیاز و ناپولی و فاینورد به ترتیب با هفت و یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در دیدار فاینورد و ناپولی که از ساعت 23:15 در ورزشگاه کویپ برگزار شد، ناپولی نتوانست فاینورد را شکست دهد و با نتیجه 2-1 شکست خورد . در نیمه اول ناپولی توانست خیلی سریع در دقیقه دو توسط زلینسکی به گل برسد و امید های ناپولی را برای صعود زنده نگه دارد. اما در دقیقه سی و سه یورگنسن مهاجم فاینورد گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازی متعادل دنبال شد و فاینورد نیز از دقیقه هشتاد و چهار ده نفره شد و در ادامه تیم میزبان توانست در دقیقه نود و یک به گل برسد، تا فاینورد تنها پیروزی خود در این فصل از لیگ قهرمانان را کسب کرده باشد.

 

در دیگر دیدار این گروه، منچسترسیتی مهمان شاختار دونتسک اوکراین بود. در این بازی پپ گواردیولا به بسیاری از نفراتش استراحت داده بود و به دلیل اینکه صعود خود را از هفته قبل قطعی کرده بود، فشار زیادی نیاورد. در نیمه اول شاختار توانست توسط برنارد در دقیقه بیست و شش دروازه ادرسون را باز کند. شش دقیقه بعد نیز اسماعیلی موفق روی پاس عمقی و زیبا مارلوس و همچنین خروج اشتباه ادرسون برای بار دوم به گل برسند. نیمه اول با نتیجه 2-0 به نفع میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم دو تیم فشار زیادی به یک دیگر وارد نکردند و از نتیجه به دست آمده به نوعی راضی بودند. تنها، آگوئرو در آخرین ثانیه ها توانست از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل برساند. با این نتیجه شاختار به همراه منچسترسیتی به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. 

 

 

 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد