Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@17:00:21 GMT

وزارت نیرو انتظارات را در مسکن مهر برآورده نکرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۸۳۰۵

حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم افتتاح 3006 واحد مسکن مهر پردیس با بیان این‌که مسکن مهر فقط ساخت واحدهای مسکونی نیست، اظهار کرد:‌ تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده پردیس به 25 هزار واحد رسیده و حدود 40 هزار واحد این شهر نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

وی با بیان این‌که مسئله اصلی و مشکل مسکن مهر آماده‌سازی، محوطه‌سازی، تامین زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی است، گفت: متاسفانه برا یان حوزه‌ها منابعی پیش بینی نشده بود، و عملا بعد عملیات عمرانی مشکلات مشخص می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاعدتا آورده متقاضان نمی‌توانست این هزینه‌ها را پوشش دهد.

وی ادامه داد: امروز با موضوعی مواجه هستیم و آن این که مردمی هستند که با وعده تحویل 18 تا 24 ماهه وارد این فرآیند شدند و انتطاراتی را از دولت داشته‌اند.

وی بیان کرد: مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید ایران برای تکمیل واحدها وارد شد، ضمن این‌که متعهد شدند محیط زندگی بهتری را برای مردم فراهم کنند، به همین دلیل حداکثر استفاده از ظرفیت‌های منابع داخلی شرکت را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این‌که 30 مرکز آموزشی در پردیس در حال ساخت است، گفت: ‌برای این واحدهای آموزشی 150 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهیم.

طاهرخانی  یادآور شد:‌در شهرهای جدید تاکید داریم که هدف ما در پروژه‌های مسکن مهر صرفا ساخت واحد مسکونی نیست، باید به فکر فعالیت‌های آموزشی،‌بهداشتی، امنیتی و... این واحدها بود که این مسائل در صدر برنامه‌های ما قرار دارد.

وی با بیان این‌که تعهد تکمیل خدمات روبنایی واحدهای مسکن مهر را می‌پذیریم، افزود: در برخی سایت‌های مسکن مهر فقط 30 درصد اسکان داده شده و زیرساخت‌های این طرح هزینه بسیار زیادی می‌خواهد.

وی با بیان این‌که سال گذشته دولت 1000 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر در اختیار وزارت راه (200 میلیارد تومان) و وزارت نیرو (800 میلیارد تومان) قرار گرفت، گفت: انتطار ما این بود که وزارت نیرو ورود جدی‌تری در شهرهای جدید داشته باشند اما این وزارتخانه حداقل در شهرهای پرند و پردیس انتظارات را برآورده نکردند.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات هشتم فروردین سال ۱۳۸۰ آورده است.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از ظهر، عمده وقت به دیدار‌های نوروزی مسئولان و مدیران اختصاص یافت. در بین صحبت‌های مجلسی و محفلی، با معاونان وزارت امورخارجه، درباره اتحاد عرب‌ها در حمایت از ادعا‌های ناحق امارات در مورد جزایر [ابوموسی، تُنب بزرگ و تُنب کوچک]و نیز نامه بیش از ۳۰۰ تن از نمایندگان [مجلس عوام]انگلیس [برای درخواست خارج‌ساختن اسم سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی]صحبت شد؛ برای راه علاج. با مدیران وزارت بازرگانی، دربارة مشکل گران‌تر تولیدشدن بسیاری از محصولات کشاورزی، نسبت به قیمت جهانی بحث شد؛ از قبیل شکر، چای، گندم، علوفه، روغن و برنج و .... راه علاجی، جز حمایت بیشتر دولت ارایه نمی‌دهند؛ گرچه می‌دانند که مسیر صحیح، اصلاح شیوه تولید است. مدیران [وزارت]جهاد سازندگی، نگران اثر رأی جهادی‌ها در نتیجه ادغام وزارت‌اند.

خانواده آقای [عبدالله]عقبایی، [فرمانده اسبق ناحیه انتظامی تهران‌بزرگ]، برای نجات ایشان از زندان استمداد کردند. معتقدند، با اعمال نفوذ ستادکل [نیرو‌های مسلح]، زندانی شده است. به آقای [اسحاق]جهانگیری، [وزیر صنایع و معادن]در مورد پرداخت حقوق آقای لبافی‌نژاد، [برادر شهید مرتضی لبافی‌نژاد]، و به آقای دکتر [عبدالله]جاسبی، [رییس دانشگاه آزاد اسلامی]، در مورد مراعات حال دانشجویان انتقالی تذکر دادم. دکتر جاسبی، درخصوص نامزدشدن برای انتخابات [ریاست‌جمهوری]مشورت کرد؛ به نتیجه‌ای نرسیدیم.

جلسه سران کشور‌های عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند. آمریکا، پیشنهاد هفت‌کشور غیرمتعهد به شورای امنیت سازمان ملل، در مورد اعزام نیرو‌های ناظر صلح [به فلسطین]را وتو کرد و باعث خشم اعراب و جهان اسلام شد.

بعضی از مراکز پژوهش غربی، در مورد بی‌ثمر بودن سال گفت‌وگوی تمدن‌ها، در آرامش جهان نظر داده‌اند؛ با توجه به بحران خاورمیانه و وضع عراق، کویت، هند، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، سومالی، سودان و کنگو و ... و نیز اختلافات جدی روسیه و آمریکا بر سر جنگ ستارگان و همکاری با ایران. مجلس اعیان انگلیس هم به دنبال مجلس عوام، لیست گروه‌های تروریستی، منجمله منافقین [= سازمان مجاهدین خلق]را تصویب کرد و علی‌رغم مخالفت بعضی نمایندگان، مصوبه اجرایی داد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳