Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال لیورپول با پیروزی پرگل مقابل اسپارتاک مسکو صعود خود را به مرحله حذفی بعنوان صدرنشین مسجل کرد. به گزارش گروه ورزشی  خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول چهارشنبه شب از گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف اسپارتاک مسکو رفت و برابر این تیم ۷ بر صفر پیروز شد.

در این بازی فیلیپ کوتینیو با زدن سه گل در دقایق ۴ (پنالتی)، ۱۵ و ۵۰ هت تریک کرد و ستاره میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو فیرمینو (۱۸)، سادیو مانه (۴۸ و ۷۶) و محمد صلاح (۸۶) زننده دیگر گل های تیم لیورپول بودند. شاگردان کلوپ با این برد ۱۲ امتیازی شدند و با عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شدند.

تیم سویا هم در این گروه مهمان ماریبور اسلوونی بود که در زمین حریف تساوی یک بر یک را کسب کرد. این تساوی جمع امتیازات سویا را به عدد ۹ رساند تا این تیم راهی مرحله بعدی شود.

اسپارتاک مسکو نیز با ۶ امتیاز به لیگ اروپا راه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در هفته‌‌های گذشته بارها و بارها این موقعیت را داشته تا در موقعیت‌های صد در صدی برای تیمش گل بزند و از بازی منچستر یونایتد تقریبا در هر مسابقه این فرصت‌ها را از دست داده است.

نونیز در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در دقایق پایانی روی ارسالی از جناح راست در موقعیتی ایده‌آل مقابل دروازه‌بان و مدافع وستهام قرار گرفت اما ضربه را با نوک پا به بیرون زد.

این در حالی بود که در صورت عبور این توپ از خط دروازه، لیورپول قادر بود وستهام را در خانه‌اش شکست بدهد اما لحظاتی بعد ارسال توپ، کارگردان دوباره چهره تکراری نونیز را بعد از هدر دادن این فرصت استثنایی به نمایش گذاشت. جایی که او با حالتی شرمنده به سمتی خیره بود و حرکت خود را تحلیل می‌کرد.

او در بازی وستهام به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان نشد و از دقیقه ۸۰ به دستور کلوپ در ترکیب لیورپول جای گرفت اما بازهم موفق نشد از این موقعیت برای گلزنی استفاده کند. چیزی که باعث می‌شود با وجود همه استعدادهای فوق العاده، هواداران لیورپول از او قطع امید کنند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس