Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:42:23 GMT

پیروزی ۷ گله لیورپول و صعود سویا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۸۵۶۷

پیروزی ۷ گله لیورپول و صعود سویا

شاگردان کلوپ با پیروزی ۷ گله توانستند صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان شوند.

به گزارش مشرق؛ هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان با برگزاری دو بازی در گروه پنجم انجام شد. در مهمترین بازی تیم لیورپول میزبان اسپارتاک مسکو بود. شاگردان کلوپ که برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی در این بازی نیاز داشتند موفق شدند با ۷ گل از سد حریف روسی خود بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیورپول بازی را طوفانی آغاز کرد و توسط کوتینیو (پنالتی دقیقه ۴ و ۱۵) و فیرمینو (دقیقه ۱۹) به گل رسید تا با پیروزی به رختکن برود. این تیم در دقایق ۴۷ و ۵۰ نیمه دوم هم توسط مانه و بار دیگر کوتینیو به گل رسید تا خیال کلوپ از پیروزی و صدرنشینی تیمش راحت شود. تیم میزبان در دقایق ۷۶ و ۸۵ هم توسط مانه و صلاح به گل دیگر رسید تا با ۲۳ گل زده در مرحله گروهی از این نظر رکورد جدیدی را برای تیم های انگلیسی ثبت کند. 

در دیگر بازی گروه تیم سویا با نتیجه ۱-۱ در خانه ماریبور متوقف شد اما به دلیل شکست اسپارتاک با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد. لیورپول با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد و اسپارتاک هم با ۶ امتیاز در رده سوم جای گرفت. 

منبع: وب سایت برنامه نود ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد