Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR1396) با محوريت "خلاقيت، نوآوري و تمايز"، 19 آذرماه سالجاري در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.
سخنرانان علمي چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران اعلام شد.
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبري کنفرانس، دبير کميته علمي چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران با اعلام اين خبر گفت: در اين کنفرانس دکتر سعيد رضا عاملي استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمريکاي دانشگاه تهران و عضو شوراي عالي فضاي مجازي، دکتر مهدي نادري منش پژوهشگر دانشگاه UCLA/ Washington State/Idaho، پروفسور علي محمدي استاد ارتباطات دانشگاه ناتينگهام ترنت انگلستان، دکتر شهاب اسفندياري رييس دانشگاه صدا و سيما، دکتر قاسم انصاري رناني استاد مديريت رفتار سازماني و مدير عامل اسبق سازمان ملي بهره وري ايران، دکتر محمدحسن توفيقي بنيانگذار آکادمي طراحي ايران و محمدرضا نجفي امامي کارگردان سينما و طراح جلوه هاي ويژه بصري سخنراني خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر حسن بشير افزود: اين سخنرانان با موضوع خلاقيت و نوآوري، ظرفيتي براي ظهور روابط عمومي هاي جديد و اثر گذار؛ باز تعريف روابط عمومي ها با رويکرد تقويت کيفيت زندگي، انقلاب خلاقيت در ارتباطات تصويري، خلاقيت و نوآوري روابط عمومي هاي دانش محور و نوين با تاکيد بر آينده ارتباطات انسان و ماشين (BCI)، ژورناليسم و روابط عمومي؛ زمينه هاي خلاقيت، پيشرانهاي ارتباطات اثربخش در روابط عمومي با تاکيد بر خلاقيت و نوآوري، کاربردهاي تفکر پازلي در روابط عمومي با تاکيد بر نهضت تفکر و خلاقيت و صنعت روابط‌عمومي و مسئوليت مديريت تصوير ايران به ارايه آخرين ديدگاه ها و نظرات خود خواهند پرداخت.
بشير در ادامه در خصوص ساير برنامه هاي علمي کنفرانس اظهار داشت: در اين کنفرانس يک نشست تخصصي با عنوان "پوهش و تجربه" در نطر گرفته شده که در آن دو مقاله برگزيده و همچنين تجارب مديران روابط عمومي در خصوص خلاقيت و نوآوري ارايه مي شود.
وي گفت: جزييات اين نشست در يک خبر جداگانه اعلام خواهد شد.
دبير کميته علمي کنفرانس در پايان گفت: علاوه بر معرفي مقالات برتر، کتاب مجموعه مقالات کنفرانس که دربرگيرنده ده مقاله علمي در خصوص روابط عمومي دانش محور و مديريت محتواست منتشر و در اختيار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
شايان ذکر است چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR1396) با محوريت "خلاقيت، نوآوري و تمايز"، 19 آذرماه سالجاري در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد